1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Juiced

Discussie in 'Algemeen' gestart door DA_richard_-, 10 apr 2004.

  1. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    niet toch? ze waren tog falliet?
     
  2. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    De rechten om straatracer Juiced uit te geven nu van THQ

    Een aantal maanden geleden werd bekend dat uitgever Acclaim per direct failliet was. Alle titels in ontwikkeling en onder contract bij de uitgever zouden helaas nooit meer uitkomen of op zijn minst een onzekere toekomst hebben. Zo ook de straatracer van Juice Games met de titel Juiced. Gelukkig voor Juice Games was hun titel al af en konden ze deze rond-shoppen bij andere uitgevers. Uiteindelijk is THQ bezweken voor de heel aardige racetitel.

    In deze arcade racetitel zul je met 50 gelicenseerde machines kunnen rijden, die je zelf kan aanpassen en er uiteraard vervolgens online mee kunt racen. Het gaat allemaal om de auto's in Juiced, auto's, snelheid en stijl. Duizenden combinaties zijn mogelijk voor het aanpassen van je auto. Heb je aan machine gekozen, vanuit het machtige assortiment; Toyota, Honda, Nissan, Dodge, Ford, Mazda Mitsubishi, Pontiac, Holden, Volkswagen, Fiat, Renault, Subaru, Peugeot em Chevrolet, dan kan je daar auto-onderdelen op monteren die jouw persoonlijkheid weergeven van beroemde merken als: APEXi, AEM, Bridgestone, Ferodo, Konig, Alpine en HKS,

    In het singleplayer gedeelte van het spel draait het allemaal om respect, en die moet je verkrijgen door het winnen van races. In de online races zullen naast normale races ook teamraces beschikbaar zijn waarin elk lid van het team moet werken om de race te winnen en de auto in topvorm te houden.

    Lees voor meer informatie onze hands-on ervaringen met het spel, en verwacht hem in de zomer van 2005 in de winkels. Nog even wachten helaas! Of de deal met THQ voor Juiced betekent dat Juiced 2 ook door THQ uitgegeven gaat worden is nog niet bekend.

    Dit is hier na te lezen: Klik.

    /Edit: Overigens is mijn eerder gestelde vraag ook beantwoord: mei 2005. :)
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2005
  3. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik schop deze draad weer even omhoog met wat nieuwe screenshots:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  4. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Goeie screens. misschien nog filmpjes ? :)
     
  5. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    ey ik heb dit spel gekocht toen die nog in de winkel lag maar nu wordt die dus overnieuw gemaakt komen er veel nieuwe functies bij?
     
  6. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhh.. sinds wanneer lag de game al een keer in de winkels ? :confused:
     
  7. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    in de zomer
     
  8. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Er komen zeker nog veranderingen ten opzichte van het origineel.
    Heb jij hem origineel voor de Xbox of PS2?
     
  9. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    xbox

    EDIT: zaten er ook nog veel verschillen tussen ps2 of xbox dan?
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2005
  10. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan jij nu al in het bezit zijn van Juiced? De release werd geannuleerd omdat Akklaim failliet ging. Hierdoor kon Juiced niet meer worden uitgegeven en dus ook niet worden verkocht. THQ heeft de rechten toen overgekocht om Juiced uit te kunnen geven en nu zal deze game in mei worden gereleased. Dat is dus als het goed is voor het eerst dat Juiced in de winkel zal komen te liggen. Zie een eerdere post op de vorige pagina.
     
  11. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    dus jij zegt dat ik een beetje sta te lullen hier ? in de gamepro nummer 11 staat toevallig ook een review. Dus ik ging naar de winkel wat zag ik liggen JUICED. Hij is in de winkel geweest en ja hij was nog uitgebracht onder acclaim als je ook kijkt op www.gamerankings.com zie je ook al wat revieuws staan vraag er maar alles over als je denkt dat ik lul _0/
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2005
  12. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Hij was idd al uitgekomen, sommigen hebben hem.
     
  13. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    hebben serieus mensen hem al?ik heb nog nooit iemand er over gehoord op het forum.maar als hij al uit was waarom halen ze hem dan weer uit de verkoop?
     
  14. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn allemaal illegale versies.hij is nooit in de winkel geweest omdat de uitgever over de kop is gegaan,maar ondertussen is er een nieuwe uitgever vandaar dat ie in mei uitkomt.
     
  15. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    nou laten we zeggen nee hij was toch echt uit hij lag in de winkel
     
  16. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Best wel vet... nu hebben julie een vette colecters edition :9 die kan best over een paar jaar best wat waard zijn :)
     
  17. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch zeker wel een eurotje of 10. ;)

    @ Wessiej: Ik zeg niet dat je loopt te lullen, ik zeg dat ik het vreemd vind dat jij al in het bezit bent van Juiced. Ik wist niet dat de game al in de winkels heeft gelegen gezien Acclaim failliet was gegaan. Hoe bevalt de game? Ga je ook over tot de aanschaf van Juiced in mei (uitgegeven door THQ)?
     
  18. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    de game is zeker leuk beter dan nfsu2 als je van meer realistischer houdt alleen ik moet 1st zien of er veel veranderingen komen want anders ben ik hier nog wel zoet mee
     
  19. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij zou eigenlijk eind vorig jaar ergens komen, maar toen kapte de uitgever er idd mee, en moesten ze eerst op zoek naar een nieuwe, vandaar dat ie wat maanden later uitkomt als verwacht.

    Maar ff over het onderwerp, mij lijkt het idd ook een veel mooier en veel beter spel dan NFS. Vorig jaar had ik al geld bij elkaar geraapt voor het spel, bleek opeens dat de uitgever ermee gekapt was :mad:.
     
  20. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Na het lezen van deze thread ben ik natuurlijk weer gaan spelen met het ''orgineel''. Zeer en Zeer leuk nu kan ik ook een groot PU logo op me auto zeggen en je kan alles tunen alles is uitgebreider dan nfsu _O_
     

Deel Deze Pagina