nope wij leven hier in de prehistorie geen digitale camera EDIT: maar voordat we helemaal moeilijk gaan doen :{ ik heb het spel gewoon ók _0/
gekocht in de winkel EDIT: Maar kunnen we weer over de game lullen ik wordt er ondertussen ziek van en reageer ik er niet meer op _0/
Voor zover ik weet, heeft deze game nog nooit in de winkel gelegen.. Hij is idd al wel op het internet te verkrijgen, maar dat zij allemaal versies die nog niet helemaal tip top zijn.
En wat is nu de UITERLIJKE Release ? Wessiej beweert dat ie hem al heeft Gedownload lijkt me NU toch ook wel wat snugger.
ok mijn laatste post in deze thread voordat ik gek wordt. Hij komt uit ergens in mei en ik heb de oude versie die schijnbaar 1 dag of volgens jullie nooit in de winkel heeft gelegen. dag
Ben toch nog steeds wel benieuwd in welke winkel hij lag!!! Maar idd naar deze kijk ik ook best wel uit. Ik ben niet echt een race freak, maar vind het wel cool om je auto's te tunen enzo.
Ja, dat is natuurlijk het vette ervan. Het tunen. Nu nog hopen dat het ''tune'' gedeelte in Juiced lekker uitgebreid is en groter is dan dat van NFSU. Dat is dan ook het enige strakke van NFSU dat je lekker veel kan tunen. Maar de rest vind ik poep.
Nou ik moet eerlijk zeggen dat ik wel genoten heb van NFSU. Beetje vrij rondrijden en dan "missies"aangaan. Maar ja nogmaals, ik ben geen echte race game fan.
Ik hetzelfde als DON JUAN ben niet echt een race-gamer maar heb NFSU en PGR2 toch niet aan me laten ontglippen..en binnenkort JUICED en FM !!
Keb m al gespeeld bij n vriend met omgebouwde Xbox.... T is n SCHIJTspel.... je kunt r haast nix.... wel vet is dat je lak uit 3 lagen kan bestaan