1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Juiced

Discussie in 'Algemeen' gestart door DA_richard_-, 10 apr 2004.

  1. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Vertel. :p hoe ziet het eruit. :)
     
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Berrie, was je nog van plan iets zinnigs te gaan posten?
    Ik heb het nu een beetje in de gaten gehouden, maar je hebt echt 0,0% inhoud in je posts.

    Juiced lijkt me erg mooi te worden, maar daar zal het ook wel mee ophouden.
    'k denk niet dat het de concurentie van NFSU II aankan.
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Hehe eindelijk is een keer iemand die der wat over zegt. De meeste post van hem slaan drie keer nergens op.

    Maar ff weer over Juiced, Ik denk zelf ook dat dit spel niet aan de concurrentie kan tippen, Ze hebben al NFSU als concurrentie en die versla je niet zo. Juiced speel je ook overdag en dat vindt ik ook totaal nergens op slaan omdat als je een getunede auto hebt toch liever s'nachts rijdt dan s'middags, S'avonds komen de kleuren/Neon er toch beter uit en dat draagt toch wel een steentje bij in een Tuning spel. Juiced zou misschien wel een leuke aanvulling zijn als je veel van Tunen houd maar als je echt op het racen wil focussen dan zal ik ff wachtten op Forza Motorsport.
     
  4. @jj joow: hey hallo het is nog in ontwikkeling en jij hebt vast de oude NTSC versie gespeeld (die idd niet zo goed was. maar ook niet zoals jij beschrijft).

    en btw je mag niet of Omgebouwde xboxen praten hier. zowiezo vindt ik je opmerking een beetje nutteloos.

    Edit: er hebben ondertussen al meer mensen gepost zie ik :eek: gewoon vergeten op een knoppie te drukken...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 mrt 2005
  5. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Het tuning-gedeelte is zeker niet uitgebreider als dat van NFSU 2, heb ook de oude versie gespeeld. Het zou natuurlijk kunne dat ze hem daarna uitgebreidt hebben, maar ik denk toch dat als je juiced voor het tuning-gedeelte zou kopen, je beter NFSU 2 kan aanschaffen.
     
  6. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft NFSU2 meer dan 7 200 000 000 (7,2 biljoen) tune mogelijkheden dan?
    Dacht het niet!!! Dat van NSFU2 is niet slecht, maar niet uitgebreider dan Juiced
     
  7. JeePee

    JeePee Guest

    Bingo!!!!
     
  8. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Juiced de concurrentie van NFSU2 toch niet aankan. Omdat het ook een heel nieuwe game is en NFSU al de bekenste game qua Tunen.
     
  9. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Juiced zal minder onderdelen voor je auto beschikbaar hebben dan bij NFSU 2. Nu maar hopen dat het er beter uit ziet. Ik vond zelf NFSU 2 toch niet veel verbeterd tegenover 1. Maar we zullen zien. Maar ik ben bang van niet.
     
  10. JeePee

    JeePee Guest

    Sorry hoor gasten, maar Juiced wordt dé game op tunegebied. Geen één spel zal meer tune mogelijkheden hebben dan Juiced zodra hij uit is. NFSU2 noch MCD3
     
  11. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, en hoe weet jij dat dan zo zeker?
     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Dat weet ik ook niet meer precies, maar daar ben ik in de loop van mijn zoektocht naar informatie over Juiced waarschijnlijk achter gekomen.
     
  13. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik weet het toch niet hoor. Het ziet er in ieder geval wel beter uit als NFSU volgens mij. Maar hopelijk kan je een bron voor me vinden. Want ik zou blij zijn als dat waar was.
     
  14. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Lees Gamepro 11 daar staat het in de revieuw!
     
  15. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    JPRace Gamer heeft gelijk jongens, Juiced bevat véél meer tune-mogelijkheden, alleen op de site waar dat stond (juicedthegame.com) doet het niet meer, aangezien dat een site was van Acclaim (de oude fabrikant van Juiced)
    Ik kan me niet voorstellen dat THQ die 7,2 biljoen (want dat stond op de site) weg gaat halen, want echt..... NSFU2 heeft écht niet zoveel tune-opties. Veel, maar niét zoveel
     
  16. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij had NFSU 2 er 70.000 ofzo. In ieder geval het dubbele van NFSU 1 dacht ik.
     
  17. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    70.000 "maar", hieruit blijkt nog maar eens hoe groot het tuning-gedeelte van Juiced is, de andere street-racers vallen in 't niet bij dit 'meesterwerkje' (als THQ de minpuntjes die Acclaim achterliet weg haalt:9)
     
  18. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Word de 'Tuning mode' nou groter als die van NFSU 2 ?
     
  19. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja aan de binnenkant van de auto wel buitenkant weet ik niet.
     
  20. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan het volgende tunen: Air induction system, suspension, ride hight, exhaust system, gear ratios, brake system, tires, turbo system, nitrous injection systeem, fine tune the engine horse power.
    De dikgedrukte kan je in 4 standen tunen: level 1/2/3 en prototype.
    Je hebt: 3 voorspoilers, 3 sideskirts en 3 achterspoilers, 56 velgen, 10 spoilers, 26 stickers, je kunt je ramen blinderen, 6 kleuren neon, 8 kleuren wijzerplaten en 8 soorten radio's. En natuurlijk een stuk of 47 auto's. Ik snap dus niet hoe ze aan 7,2 biljoen komen... :confused:
     

Deel Deze Pagina