1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Juiced

Discussie in 'Algemeen' gestart door DA_richard_-, 10 apr 2004.

  1. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar wel realistischer, en dat is ook wat Juiced (naast die 7 triljoen verschillende tune-mogelijkheden8)) verschillend gaat maken van games zoals NFSU2, MidnightClub3 en SRS. Juiced heeft ook wat realistische elementen. Iets meer zoals PGR2 dus, ook een mix van arcade/simulation _O_
     
  2. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd met een viper kom je echt niet weg of je moet echt héééééééél voorzichtig optrekken. Is dus best wel realistisch als dat ding 800+ pk heeft.
     
  3. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar het free-roaming gedoe in NFSU 2 steldde ook niks voor. Leuk dat het erin zit maar je ziet geen r**t. Ik kijk toch wel uit naar juiced daar op straat.
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2005
  4. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Juiced lijkt mij ook wel een goede titel worden. Het "serieuzere" spreekt mij wel aan. Maar is het nou veen Sim of meer Arcade (hoop sim :D)
     
  5. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Grotendeels simulatie, al heeft het natuurlijk wat arcade elementen. Maar het is niet zo'n sim als Richard Burns Rally of Forza;)
     
  6. JeePee

    JeePee Guest

    of GT4, maar de demo komt nogal arcade over IMO. Je kan gewoon met je auto glijden zonder echt moeite te hoeven doen om hem onder controle te houden. Maar dat vind ik er wel bij passen, en mag op z'n tijd wel eens een keer.
     
  7. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de filmpjes bekijkt op het internet en je vergelijkt ze met games zoals NFSU2 dan lijkt het realistscher dan Richard Burns Rally!!!! _O_

    Maar imo is het een arcade/simulation racer zoals PGR2 en dat was een 'juweeltje' *) dus ik heb goede verwachtingen voor Juiced.

    PS: Op een één of andere site kreeg de Acclaim-versie een 8,5 en als de makers van MotoGP _O_ (THQ) _O_ er zich mee hebben gemoeid dan wordt dit dé straatracer!
     
  8. JeePee

    JeePee Guest

    Dat verwacht ik wel ja
     
  9. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ie maar beter word als NFSU 2. 7 TRILJOEN! Dat is best wel veel! Hopelijk hebben ze mooie tracks en dat menu was ook wel mooi.
     
  10. JeePee

    JeePee Guest

    Als ie maar een hogere framerate heeft dan de demo :p
     
  11. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    De Amrikaanse versie van Juiced viel mij erg tegen. Zolang ze de besturing niet drastisch hebben aangepast dan zal hier niks van terecht komen. Eigenlijk komt het Juiced goed van pas dat Acclaim failliet ging omdat THQ er nu veel aan verandert heeft. Ik zal de nieuwe versie zeker gaan proberen en hopelijk word het beter dan de versie die Acclaim wist neer te zetten. Er zit wel degelijk toekomst in met deze game.
     
  12. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Hm, hoop dat dit een erg goede game wordt. Heb NFSU2 namelijk geruild omdat ik het echt brak vond. Juiced zal het moeilijk krijgen denk ik, zelfde release date als Forza. Aan de ene kant hoop ik ook weer dat het geen super spel wordt, dan hoef ik hem ook niet te kopen als Forza net uit is :D Al word het een topper zal ik ze toch beide moeten kopen haha. Is er trouwens al een car-list bekend van Juiced?
     
  13. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, bij de Acclaim-versie had je 50 auto's, allemaal gelicenseerd.
    Nu zal het wel vergelijkbaar zijn. Je hebt de gewoonlijke japanse straat-racers, maar ook wat Amerikaanse musclecars en wat Europese hatchbacks;)
     
  14. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Danke schon.
     
  15. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Een harde strijd, die zal gaan tussen de twee beste auto tune games genaamd Need for Speed Underground 2 en Juiced. Al hoop ik dat Juiced flink wat uit de kast gaat halen want we hebben wel lang genoeg moeten wachten.
     
  16. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerst ga ik eens kijken wat Midnight club 3 gaat doen. Ben ook wel benieuwd naar deze game. Maar die bevat niet zo veel tune mogelijkheden. Maar die game heeft weer andere pluspunten. Motoren tunen lijkt me ook wel vet trouwens.
     
  17. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben je een n00b ofzo:confused:nee hoor grapje;):9
    MidnightClub 3 heeft samen met Juiced dé meeste tuneopties. Juiced heeft er zelfs 7 triljoen!!! MidnightClub is een pure arcade-racer en heeft meer tuning gericht op het uiterlijk. Juiced is de wat realistischere variant;)
    Maare........NSFU2 haalt het niet bij deze 2 games. Ga je voor arcade.....DUB3;) Ga je voor iets meer realisme....Juiced;)_0/
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2005
  18. JeePee

    JeePee Guest

    Niet echt slim dat ze deze game te gelijk uitbrengen met Forza Motorsport.....
     
  19. roedos

    roedos Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    maakt denk ik niet zoveel uit, want hij word toch ook uitgegeven op de pc? En de reclamecampagne van juiced is toch al niet zo heel groot, dus dat spel moet het meer van de "hardcore"gamer hebben, die dat spel sowieso wil kopen.
     
  20. JeePee

    JeePee Guest

    ze hadden er toch wel iets meer voordeel uitgehaald als hij eerder was uitgekomen. Vergeet niet dat de hardcore gamers ook FM willen kopen
     

Deel Deze Pagina