1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Juiced

Discussie in 'Algemeen' gestart door DA_richard_-, 10 apr 2004.

  1. JeePee

    JeePee Guest

    iemand nog nieuws???

    (sorry voor de dubbelpost, maar dit doe ik ff om de draad omhoog te halen)
     
  2. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, sinds kort is de offiele site geopend: www.Juiced-Racing.com. En 1 mei komt er ook weer een nieuwe demo van het spel dat 17 juni in de winkels moet.
     
  3. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    * Kickt

    Zo te zien valt Juiced een beetje in het niet met de release van Forza. Maar is er behalve de opening van een officieele site nog meer nieuws?
     
  4. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Heb net de review gelezen in OXM waar dit spel een 8 kreeg. In dezelfde OXM staat tevens een review van Midnight 3 die kreeg een 8,2.

    Verder een positieve review, ze konden het spel niet helemaal plaatsen qua racestijl. De demo vond ik vrij aardig. Vond het wel erg makkelijk, dit aangezien ik de races vrij eenvoudig won (en ik ben echt niet een supercoureur!).
     
  5. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    De rijstijl is in het begin nogal moeilijk, maar als je het eenmaal onder de knie hebt en je hebt wat onderdelen op je auto, win je (bijna) elke race.
     
  6. JeePee

    JeePee Guest

    Dit zeggen ze op gamespot...
     
  7. Sharpshooter

    Sharpshooter Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan wel kloppen ja... Het kan aan mij liggen, maar de besturing vind ik persoonlijk erg slecht en de meeste tracks niet echt uitdagend. Misschien heb ik niet goed gezocht maar het sturen met de linker thumbstick is behoorlijk irritant...
    In mijn ogen kan Juiced niet tippen aan bijvoorbeeld NFSU2.
    Ik wacht nu net als de rest op Forza en ik kan me niet voorstellen dat Juiced een serieuze concurrent van Forza zal zijn.
     
  8. JeePee

    JeePee Guest

    Hij kan ook niet tippen aan Forza. Het enige wat beter is van Juiced t.o.v. Forza zijn de tuningopties. Meer niet. Maar ik denk toch wel dat hij beter wordt dan NFSU2
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 mei 2005
  9. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Het spel zal vast niet kunnen tippen aan Midnight Club 3. Dat is echt een TE goed spel. Veel Beter als NFSU 2 vind ik. Maar ik heb hier ook m'n twijfels. Het spel heeft NOG meer onderdelen als MC3 en het ziet er aardig uit. Alleen heb ik veel gehoord over de wegligging/besturing, dat die wat minder is. Het is wel de eerste streetracer die overdag is. Vind ik opzich ook wel vet. Volgens mij is het wel origineel. Ik wacht echt op een revieuw van XBW. Ik weet niet goed wat ik hier precies van moet denken. Kopen zal ik hem niet doen omdat ik Midnight club al heb, maar ik ben wel erg benieuwd of het een NFSU beater word.
     
  10. JeePee

    JeePee Guest

    Ik heb laatst MC3 gespeeld bij Music Store. Ik vond het echt zwaar tegenvallen. Ik vond de THQ-Juiced demo zelfs beter, maar dat komt misschien omdat ik wat meer van realisme houd.
     
  11. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Besturing valt wel mee, maar vooral die pink-slip races zijn gaaf, je racet 1 tegen 1 en als je dan wint krijg je zijn auto. Die kan je bijv. verkopen. Het werkt ook met reputatie, je mag pas bij een bepaalt aantal reputatiepunten meedoen aan races van die clan (je hebt zelf ook een clan, je begint in je eentje en kan hoogstens 3 personen erbij nemen), en dan weer een bepaalt aantal voor pink slips en nog wat maar dat ben ik vergeten. Om nog ff terug te komen op die clans, je hebt veel races van 2 vs 2 vs 2, en 3 vs 3. Dus je moet een persoon van je eigen clan mee laten rijden, dit moet je vaak doen zodat hij/zij beter wordt. Als ze goed genoeg zijn kan je ze voor je laten rijden.

    Je kan ook beslissen om niet mee te doen aan een race, maar dan zakken je reputatiepunten en kan je op de duur helemaal niet meeer rijden. Het is ook mogelijk om zelf races te organiseren. Dan moet je 'huur' betalen voor de track, dat is ook weer per track verschillend.

    Conclusie: Ik vind 'm beter dan NFSU2, dat komt door de dingen die ik net genoemd heb. Maar aan Forza kan hij lang niet tippen, als je een tuningfan bent zou ik 'm zeker kopen en anders zou ik wachten tot hij voor 30 euro in de schappen ligt.
     
  12. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo te horen zijn er een heleboel dingen die we nog niet eerder gezien hebben. Origineel is ie zeker als ik het zo hoor. Daar ben ik blij mee want Midnight Club 3 was ook al een stuk origineler als NFSU 2. Echt vet dat je nou die clans ook hebt. Het is weer heel iets anders. Maar het is toch zo dat ie meer onderdelen had dan Midnight Club toch? En NFSU had er ook al best veel. Mischien dat ik hem dan toch maar ga kopen als ik dit alles zo hoor. Zit een boel moois tussen. Alleen heb je weer alleen van die auto's die ook in NFSU zitten. Dat vond ik juist zo vet aan Midnight Club. Die motoren en die BLING*)BLING wagens. Dat was echt Toppie!
     
  13. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude, 7,2 TRILJOEN verschillende tune-opties. en iets van 30000 ONDERDELEN!!! 300000 ONDERDELEN!!! _O_
    Ik denk niet dat MC3 dit heeft.
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2005
  14. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Een triljoen is toch een 1 met 18 nullen? Zo ja:

    7,200.000.000.000.000.000 mogelijkheden. Daar ben je voorlopig niet op uitgekeken...
     
  15. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof 12:confused:

    6 = miljoen (1 000 000)
    9 = biljoen (1 000 000 000)
    12 = triljoen (1 000 000 000 000)

    iig véééél!!! _O_ :)
     
  16. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Neej kweet het eigenlijk wel zeker, ik heb het onthoeden van een aflevering van 'lucky letters' (is al een poosje terug or ;) ). Maar het zijn er sowieso veel, ik denk dat ze de kleuren ook meerekenen, want dat zijn er echt heel veel. Je kan zeg maar zelf je kleuren maken door met zo'n kruisje over een kleurenspectrum te gaan.
     
  17. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bent ouder dan mij (3 maanden:cool:) dus jij zal het wel goed hebben, ik wist het ook niet zeker hoor. O-)
     
  18. JeePee

    JeePee Guest

    je vergeet miljard :eek: , het zijn er dus 15 (1 000 000 000 000 000 x 7,5 = 7 500 000 000 000 000 tunigopties _O_ .

    Hoeveel circuits zitten er eigenlijk in....
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 mei 2005
  19. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    7,2 ;) Ik weet niet hoeveel circuits, ik denk gem.
     
  20. JeePee

    JeePee Guest

    op de site stond MEER DAN 7,5 _0/
     

Deel Deze Pagina