1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Juiced

Discussie in 'Algemeen' gestart door DA_richard_-, 10 apr 2004.

  1. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Wat is wing gland?:confused:
     
  2. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    winig gland]s?
    Snap je dat niet :+

    Ik zet in op "Weinig Glans"...
     
  3. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Dat valt nog best mee. Het valt mij vooral op dat de ruiten ondoorzichtig zijn. Dat had Need For Speed: High Stakes al niet meer, dus dat moeten ze toch echt nog veranderen.
     
  4. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Die auto's lijken wel cell-shaded, en de rest van de game gewoon normaal. Vooral bij die laatste pic lijkt dat zo.
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    De officiele Juiced
    site is nu online

    moet je wel de uk flash site kiezen.die is leuker dan de us site
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2004
  6. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik vind het maar een magere site. De enige functies die ik kan vinden zijn: nieuws, wallpapers downloaden en registeren op de site.
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Dat is war maar ik denk dat ze in de loop van de tijd er wel wat aan zullen doen.Duurt ook nog wel even voordat Juiced uitkomt
     
  8. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    PGR 2 is veel meer realistisch, dit spel is meer arcade, met tunen en dat soort denken. En vooral veel straatauto(Skyline) De PU was redelijk positief, dus ik ben benieuwd.
     
  9. Project_Sharky

    Project_Sharky Huh!

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    1st zien dan geloven. Racing Evolutizione moest ook HET spel worden( Het is anders maar als vergelijking) maar het helemaal geflopt. Het spel Juiced ziet er goed uit maar 1st zien dan geloven en tja PGR2 blijft gewoon het spel :p
     
  10. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Racing Evoluzione is vooral commercieel geflopt, ik vond het spel zeer vermakelijk. Beter dan Sega GT 2002 en een mooi zoethoudertje voor DTM Race Driver en later PGR 2. Wel jammer dat veel grote beloftes in het spel (zoals zelf auto's ontwerpen) niet helemaal zijn uitgekomen, één van de redenen van het commercieel floppen. Toch was het racen goed en toch ook wel vermakelijk met vette wagens. Ik ben bang dat Juiced niet echt super wordt, wat ik ervan heb gezien is dat het waarschijnlijk een net niet PGR 2 wordt en een net niet NFS: Underground, dus erg veel verwacht ik er niet van.
     
  11. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    mij lijkt het beter om op need for speed underground 2 te wachten

    en nog mijn excuses voor die spelfout van eerder
     
  12. T4rg3t

    T4rg3t -IDR-

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    1
    mij denkt dat dat niet zo'n goed idee is :9...
    Het tunen was redelijk goed uitgevoerd bij nsf, maar het racen was helemaal nix... (behalve dat schakelen, dat was verslavend :D)
    Voor deel 2 moeten ze je meer controle over het tune gedeelte geven, en meer onderdelen... wat ook een beetje vreemd is is dat voor elke auto veel dezelfde parts zijn. Maar de gewone races zijn erg slecht uirgewerkt, het rijdt niet lekker, het verkeer is erg irritant, en als je over het minste hobbeltje rijdt is de race beslist.
    Maar toch heb ik er wel plezier aan beleeft ;).

    Ik hoop dat bij juiced het racen op het niveau van dtm 2 ligt ( _O_ ), en ze bij het tunen je veel controle geven over de onderdelen die je kan kiezen, bij nfs maakte het nog niet eens zo gek veel uit wat je koos.
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2004
  13. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij zijn ze wel bezig met de doorzichtigheid van de ruiten (of beter; de ondoorzichtigheid) zoals te zien op deze screens van de officiele site:
    [​IMG]
    Het zou natuurlijk ook kunnen dat ze dat plakplastic imiteren...
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Mij lijkt het echt een gave game worden. Ik wacht ook nog even af op wat meer info over NFS:Underground 2.
    Want deel 1 vond ik ook top, ik heb 'm geruild tegen RBS 3 toen ik 'm NFS had uitgespeeld. Want ik kon wel opnieuw beginnen, maar dan was alles gewoon hetzelfde dus dat is ook saai.
    Dus toen ging ik maar lekker Rainbow Six 3 spelen! :9 (nu nog steeds btw)
     
  15. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
    Als NFS 2 ook online gaat ga ik er ook pas over denken....
     
  16. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    het wordt een mooi race seizoen:
    Juiced
    Need For Speed Underground 2
    Forza Motorsports

    _O_
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    NFSU2 gaat online
     
  18. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    hij denk ook nu :+
     
  19. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Juiced word echt veel beter als NFSU 2.
     
  20. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Juiced is zeker wel realistisch, realistischer dan PGR 2 volgens mij. Mensen die de E3-afleveringen hebben gezien, weten dat want Boris zei dat dit spel eerder een Gran Turismo is dan een NFS. En de meerste NFSU vond ik echt zo kut, het is voor mij een makkelijke keuze.
     

Deel Deze Pagina