Dat valt nog best mee. Het valt mij vooral op dat de ruiten ondoorzichtig zijn. Dat had Need For Speed: High Stakes al niet meer, dus dat moeten ze toch echt nog veranderen.
Die auto's lijken wel cell-shaded, en de rest van de game gewoon normaal. Vooral bij die laatste pic lijkt dat zo.
De officiele Juiced site is nu online moet je wel de uk flash site kiezen.die is leuker dan de us site
Ik vind het maar een magere site. De enige functies die ik kan vinden zijn: nieuws, wallpapers downloaden en registeren op de site.
Dat is war maar ik denk dat ze in de loop van de tijd er wel wat aan zullen doen.Duurt ook nog wel even voordat Juiced uitkomt
PGR 2 is veel meer realistisch, dit spel is meer arcade, met tunen en dat soort denken. En vooral veel straatauto(Skyline) De PU was redelijk positief, dus ik ben benieuwd.
1st zien dan geloven. Racing Evolutizione moest ook HET spel worden( Het is anders maar als vergelijking) maar het helemaal geflopt. Het spel Juiced ziet er goed uit maar 1st zien dan geloven en tja PGR2 blijft gewoon het spel
Racing Evoluzione is vooral commercieel geflopt, ik vond het spel zeer vermakelijk. Beter dan Sega GT 2002 en een mooi zoethoudertje voor DTM Race Driver en later PGR 2. Wel jammer dat veel grote beloftes in het spel (zoals zelf auto's ontwerpen) niet helemaal zijn uitgekomen, één van de redenen van het commercieel floppen. Toch was het racen goed en toch ook wel vermakelijk met vette wagens. Ik ben bang dat Juiced niet echt super wordt, wat ik ervan heb gezien is dat het waarschijnlijk een net niet PGR 2 wordt en een net niet NFS: Underground, dus erg veel verwacht ik er niet van.
mij lijkt het beter om op need for speed underground 2 te wachten en nog mijn excuses voor die spelfout van eerder
mij denkt dat dat niet zo'n goed idee is ... Het tunen was redelijk goed uitgevoerd bij nsf, maar het racen was helemaal nix... (behalve dat schakelen, dat was verslavend ) Voor deel 2 moeten ze je meer controle over het tune gedeelte geven, en meer onderdelen... wat ook een beetje vreemd is is dat voor elke auto veel dezelfde parts zijn. Maar de gewone races zijn erg slecht uirgewerkt, het rijdt niet lekker, het verkeer is erg irritant, en als je over het minste hobbeltje rijdt is de race beslist. Maar toch heb ik er wel plezier aan beleeft . Ik hoop dat bij juiced het racen op het niveau van dtm 2 ligt ( ), en ze bij het tunen je veel controle geven over de onderdelen die je kan kiezen, bij nfs maakte het nog niet eens zo gek veel uit wat je koos.
Volgens mij zijn ze wel bezig met de doorzichtigheid van de ruiten (of beter; de ondoorzichtigheid) zoals te zien op deze screens van de officiele site: Het zou natuurlijk ook kunnen dat ze dat plakplastic imiteren...
Mij lijkt het echt een gave game worden. Ik wacht ook nog even af op wat meer info over NFS:Underground 2. Want deel 1 vond ik ook top, ik heb 'm geruild tegen RBS 3 toen ik 'm NFS had uitgespeeld. Want ik kon wel opnieuw beginnen, maar dan was alles gewoon hetzelfde dus dat is ook saai. Dus toen ging ik maar lekker Rainbow Six 3 spelen! (nu nog steeds btw)
Juiced is zeker wel realistisch, realistischer dan PGR 2 volgens mij. Mensen die de E3-afleveringen hebben gezien, weten dat want Boris zei dat dit spel eerder een Gran Turismo is dan een NFS. En de meerste NFSU vond ik echt zo kut, het is voor mij een makkelijke keuze.