1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Juiced

Discussie in 'Algemeen' gestart door DA_richard_-, 10 apr 2004.

  1. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet, te duur. Forza is sowieso veel beter: besturing, aantal auto's. Maar juiced heeft weer gave dingen zoals pink slips (ook online 8) ), maar ik heb geen l!ve, dus dat valt af. Ik heb nu wel een oude versie, maar ik denk dus niet dat ik de nieuwe ga halen. Als iemand er behoeft aan heeft wil ik wel een filmpje maken ofzo, maar zolang duurt het toch niet meer....
     
  2. JeePee

    JeePee Guest

    twijfel twijfel twijfel

    Ik wil wel. Niet vanwege de gameplay ofzo, maar gewoon voor de online mode. Alleen wil ik nog zoveel meer. WIE HEEFT HET GELD UITGEVONDEN!!! :+ Ik wil Socom III + PS3 + F1'2005 + MotoGP4 + DTM3 + Juiced. Maar zoveel geld heb ik niet :'-(

    moeilijk moeilijk moeilijk
     
  3. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    MOTOGP4? Deel 3 is nog niet uit toch?

    Ow wacht je bedoelt die serieus voor de PS2? Met dezelfde naam?
     
  4. JeePee

    JeePee Guest

    die ja O-)
     
  5. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen zorgen Blanqua, die van de X-Box is vééél beterz (IMO)
     
  6. JeePee

    JeePee Guest

    Mij spreekt de gameplay van de PS2 versie mij veel meer aan, en de gfx boeien me niet zoveel, die zijn allebei goed. MotoGP4 krijgt nu ook online mode + de 125cc, de 250cc, natuurlijk de MotoGP (500cc), en ook legendarische rijders.

    Nu weer ontopic O-)
     
  7. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die hem al heeft,en is het wat.
     
  8. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'm al een poosje, maar is eigenlijk niet zo'n heel goede game. Heeft wel wat leuke L!ve aspecten, maar ik heb toch geen L!ve. Maar nu je forza al hebt is juiced sowieso geen aanvulling meer. Hij is trouwens gisteren uitgekomen, maar wordt toch verdacht weinig gepost in deze thread....
     
  9. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem de pc dvdrom versie dan,maar mijn beeld en geluid vallen telkens uit tijdens het spelen:mad:
     
  10. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    terugbrengen die hap dan, of ligt het aan je PC?

    maar ff on-topic: ik ga deze game zeker NIET halen omdat ik Forza Motorsport
    al heb en dat is op vele aspecten veel beter als wat ik van juiced heb gelezen. de game had gewoon uit moeten komen met de standaard maker. toen was het ongetwijfeld een goede game geweest. maar nu zijn er al zoveel goede game overheen gegaan dat hij gewoon al oud is qua gameplay en graphics.
     
  11. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    mee eens }:]
     
  12. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ze hadden hem gewoon eerder dan Forza moeten uitbrengen, dat is echt een domme fout
     
  13. webkem

    webkem Active Member

    Berichten:
    275
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Juiced al, die oude trouwens, nog van Acclaim, en dat is niet veel. Als je een snelle auto neemt, moet je echt het spel gewend zijn om lekker weg te komen anders spin je meteen, maar ik weet niet of er nu veranderingen inzitten.
     
  14. FUFO

    FUFO Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Game is veel te weinig verbeterd! besturing is ook nog eens helemaal ruk! Laten liggen! }:]
     
  15. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    niemand die deze cool vind?

    ik zelf ben er erg blij mee, echt een topper
     
  16. vinny ams

    vinny ams Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem gister gehaald me zoontje werd vandaag (5) probeerde hem nog te pushen naar midnightclub dub edition maar hij wou echt deze.
    Vindt het erg leuk spel vooral het wedden en dat je een team krijgt alleen ja het blijft natuurlijk weer uitbouwen rijden zorgen dat je geld krijgt uitbouwen tot level 3 etc. etc. maar ben gek op race spellen dus dat is geen probleem..
    En ja dat on-line pink-slip racen is wel risico maar das lachen

    groet
    vincent
     
  17. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Is hij al uit dan :eek: :eek:
     
  18. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, ik geloof sinds 17 juni...
     
  19. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt....

    Ik vind 'm niet zo heel leuk, maar als je L!ve hebt kan ik er inkomen dat je 'm wel leuk vind. Met online-pink slips bijv.
    @ Lars, vinny ams: Vinden jullie de SP nou ook leuk of gaan jullie puur voor het online gebeuren?
     
  20. vinny ams

    vinny ams Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    De Sp Vindt ik ook wel leuk net wat ik zij weer het idee van ombouwen geld verdienen en zorgen dat je bij het hoogste level komt...
    Alleen de events die je moet rijeden zijn erg leuk uitgewerkt je wedden met geld of om een pink slip en dat win je ook best leuke auto's en de respect punten die je krijgt van andere racesrs zijn ook leuk..

    Maar ja ik ben helemaal weg van race spellen en niet te vergeten de kleine ook
     

Deel Deze Pagina