ik zie hier nou niet zo veel positieve reacties... ik heb midnight club 3 (egt een coole game), zou ik Juiced dan nog eens moeten spelen?
Ik heb MC3 en Juiced beide, en ik vind MC3 een hoger show gehalte hebben. Kan komen doordat de game zo gruwelijk veel voorbij kwam op TV tho. Ik zou voor Juiced gaan.
Ik heb ze ook allebei en ga ook voor Juiced omdat ik in MC3 geen plezier had in het racen Maar dat ligt bij ieder anders .
ze zeggen dat juiced 2,5 (of 2,7, zoiets dacht ik) miljoen combinaties heeft. ik vind zelf mc3 erg tof , ik wacht dan wel de review van juiced gewoon af voordat ik een beslissing neem
Volgens de PU was de game sinds te eerste editie die niet uitkwam, niet verbetert, maar juist vermindert was. Het zou sommige kwijt zijn, die de game vorig jaar zo goed maakte. Ze zijn niet de enigste die dit zo vinden. Vind iemand dit nog meer? Dus in vergelijking met de vorige Juiced, de game van Acclaim.
dat zag ik ook tijdens gammo vandaag, "slow down" of zoiets. maar dat past tog helemaal niet in zon soort game? dat is meer voor forza ofzo maar tog niet voor juiced? ik wacht de review af en dan trek ik wel conclusies (ow dat had ik al gezegt )
Maar ik heb hier 2 gamepro's naast me liggen van januari en juli. In allebei de bladen reviewen ze de oude Juiced en in het blad van juli de nieuwe Opvallend is dat de oude een 9,1 krijgt en de nieuwe een 8,2 en ze zijn door dezelfde mensen ge-reviewt. Zegt al genoeg.
Maar het zijn nog steeds mooie cijfers toch. Maar wat zou er dan zo veranderd kunnen zijn in die lange tijd om het cijfer naar beneden te halen?