1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Juiced

Discussie in 'Algemeen' gestart door DA_richard_-, 10 apr 2004.

  1. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Geluid maakt zeker uit voor ee game als dit
     
  2. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    maar wat heb je liever een racegame met een goeie besturing of goed geluid. ik zeg niet dat het helemaal niet uit maakt. alleen vind ik de besturing belangrijker dan geluid. zelfde geld voor graphics. gameplay boven graphics.
    als pgr2 kutgeluid had zou ik het jammer vinden, maar om die reden zou ik het spel niet minder spelen.
     
  3. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Moeilijke vraag. Bij bv. PGR2 kan het geluid me aan me reet roesten. Maar bij een streetrace game wil je toch dat vette geluid horen als je een nieuwe 3 liter motor in je auto hebt gezet. Besturing is natuurlijk ook super belangrijk, ik vond de besturing in NFSU best wel gaar. Helemaal niet realistisch. Moeilijk te zeggen wat nou belangrijker is (imo)
     
  4. obsessed

    obsessed Wannabe-gamer

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    heb vandaag de demo ook kunnen spelen en het geluid is idd dramatisch. Ik moet wel zeggen dat de graphics me erg meevallen. Ziet er beter uit dan op de screenshots en de besturing is ook redelijk. Wel heel erg wennen. Het is alleen erg frustrerend dat elke keer als de tegenstanders je een klein tikje geven, je dan helemaal spint en gelijk iets van 10 seconden verliest..
     
  5. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk is het geluid van de wagens alleen in de demo gaar en niet in de
    volledige versie als je hem helemaal tuned *)
     
  6. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    zal wel niet....hoop ik tenminste
     
  7. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    ik denk dat het geluid wat je hoort hetgeen zal zijn wat in de volledige versie zit, want als je de nos gebruikt kan je wel 10 seconden genieten van de boost dus ik gok dat de bakjes al getuned waren maar ok.
    Wie weet.......................

    @ dialogical
    Klopt wat je zegt.
    Gameplay boven alles want bijvoorbeeld gameplay een 9.
    En dan een voldoende voor de gfx en geluid.
    Dan komt de game altijd wel aan een redelijk cijfer dus idd meest essentieel.
    Maar ik wil dus een game waar de gfx gewoon een 8 min. verdiend en het geluid in het geval van een racegame gewoon lekker voor de auto's moet klinken en de gameplay moet natuurlijk sowieso goed zijn.

    Maar ik vind de sound gewoon belangrijk in dit geval.
    Ik vind overigens dat snelheidsgevoel ook een extra factor zou moeten zijn bij het geven van een waardering voor een racegame.
     
  8. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn hij uitgestelt in plaat van 3 sep komt hij nu 27 sep waarschijnlijk voor het geluid :9 wel jammer dat uitstelen :'-( :'-( :'-(
     
  9. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Ik heb een geheel nieuw groot nadeel ontdekt van juiced!
    Naast dat de geluiden dus echt ruk zijn van de auto's is er nog iets.
    Sommige magazines beweren dat bij juiced oneindig veel getuned kan worden en gemod enz enz.
    Ik vind alleen dat na velgen de interesantste optie de taillights zijn!
    De achterlichten dus!
    Die moeten echt echt chroomwit of chroomzwart zijn IMO op een streetreacer en velen zullen dit beamen.
    En wat denk je in juiced is iedereen aangewezen om met die gare rood met oranje kutttttachterlichten te rijden!
    Of ik moet er naast zitten maar de optie is niet in het spel te vinden en op internet is er geen screenshot te vinden waar de verlichtingunits zijn aan te passen.

    Helaas helaas ook dit verpest weer een boel pret!
     
  10. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb nu de volledige versie en die is niet veel boeiender dan de demo. Graphics zijn echt niet van deze tijd. Ik ga nu ff career spelen, misschien dat ik hem leuker ga vinden naar mate ik verder kom in het spel. WTF...er zit een Power Unlimited sticker in het spel 8) :eek:
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2004
  11. obsessed

    obsessed Wannabe-gamer

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb ook de volledige versie. Vind hem persoonlijk errug goed. Auto's besturen erg realistisch, je moet er wel ff aan wennen maar het voelt wel lekker. Verder zitten er veel vernieuwende features in de career mode. Zo moet je respect zien te verdienen bij andere streetclans door eerlijk en netjes te rijden maar wel goede resultaten te halen. Maar wat ik vooral een vette functie vind is dat je mensen kan inhuren om voor jou in jouw racegroep te rijden. Zo kan je bepaalde races in de career mode die je niet boeien of die je niet leuk vind overslaan en toch een goed resultaat halen.

    Ik ben iig best wel tevreden over dit spel _O_

    btw Die PU sticker is idd vaag ja..
     
  12. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe komen jullie aan de volledige versie..import???
     
  13. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Is nog nergens uit, ook niet in download-land...
     
  14. viper

    viper .: | Xbox Master |:.

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem ook!, en ik moet zeggen dat ie heel erg goed is! (en hijs btw wel uit in downloadland hoor ;) )
     
  15. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Sh*t :{
     
  16. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Willen degene met een gedownloade versie aub hun klep houden?

    Jullie verkrachten de game bussiness al genoeg.
    De eerst volgende die ik vang is de pineut.
     
  17. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    En wie hem origineel heeft mag het zeg en waar ik hem kan kopen :{ 8) O-)
     
  18. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    8) Lmao.....
     
  19. Nemhauser

    Nemhauser Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    5
    Als je een gedownloade versie hebt, mag je niet meepraten. Interessant. Dat je niet mag praten over sites waar je dat soort dingen kan downen, etc. kan ik begrijpen. Maar dat je niet over een game mag meepraten, enkel omdat je een kopietje hebt... Beetje cru, vind je niet?
     
  20. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Wat mij betreft heb je iedere Xbox die hebt gekopieerd.
    Praat gewoon niet over ingame dingen tot de game daadwerkelijk uit is, comprende?
     

Deel Deze Pagina