als mensen gewoon al weten hoe een game is hoeven ze in principe helemaal niks te zeggen. Ze kunnen gewoon zeggen hoe de game is daar hebben de mensen die op de game wachten in ieder geval al wel wat aan. Mar ik snap dat je niet over die illegale shit mag praten maar dat kan toch achterwege gelaten worden.... Ik bedoel gewoon zeggen dat je de game gespeeld hebt is niks mee denk ik. Of zie ik dit verkeerd?
Acclaim is Falliet.... Dus het kan zijn dat ie niet eens komt.... of later komt....http://www.insidegamer.nl/content.php?id=3019
ik vind het juist handig dat mensen met een 'illegale' versie hun mening geven over de game, is gewoon hulpzaam voor de mensen die de game willen kopen of pre-orderen. En als je een kopie hebt en de game bevalt je, dan kun je alsnog het origineel kopen, bv. voor xbox-live of om gewoon de game-makers te steunen.
Nou....Re-Volt was de shit ja Dus dat is zeker geen slechte game en het word nog steeds gespeeld door veel mensen
Haha dan zit er schijnbaar een soort vloek op dit spel. Stukje Special Report "Juiced" uit PU van 02-2004
Moesten ze maar betere titels ontwikkelen/uitbrengen, in plaats van al die onzin titels. Turok: evolution iemand.... Games such as Juiced, The Red Star, and Worms 3D, which were slated for early September release, will NOT be published by Acclaim, IGN learned today. "Those games might be published by some other publisher, but not by Acclaim," the former employee said. "The code for those two games is done. So, I wouldn't be surprised if some of the executives weren't in negotiations to sell off those games to other publishers. But..." she added, "I don't know for sure." Juiced komt gewoon uit, alleen iemand anders gaat het uitgeven. Wie EA/Davilex/Nintendo?.
/Mod Graveheart zie het nieuwe beleid. Ook op het over praten van gedownloade games staat een OW. Van harte.
nou ik heb net de intertoysboek binnen en ik zie dat op het hoesje van juiced toch acclaim staat,in ieder geval..het boeit me niet wie hem uitgeeft als ik hem maar vrijdag kan spelen
Dat zegt natuurlijk niets. Coverart bestond natuurlijk allang en die intertoys boekjes zijn ook allang gedrukt..die gaan ze uiteraard niet terughalen.