1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Juiced

Discussie in 'Algemeen' gestart door DA_richard_-, 10 apr 2004.

  1. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Dan heb jij een uber slechte PC!!!! :)


    Want die ingame filmpjes die ikz ag zienber veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooier uit!!!!

    Filmpjes http://media.xbox.ign.com/media/640/640211/vids_1.html
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2004
  2. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    ja deze screens zijn echt niet best maar voor de gfx hoef je niet bang te zijn die vond ik wel ok.
     
  3. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    2.945
    f*cking lauw spel man..
     
  4. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar van mijn mag hij nu wel eens uit komen ook al geeft Davilex hem uit :9 wel jammer dat acclaim niet meer is :'-(
     
  5. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    weet ik... en PC privé is afgeschaft...kutkabinet :D
     
  6. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    nog 2 kleine weekjes wachten O-)
     
  7. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Mja ik weet niet of ik deze ga halen want ik heb nog vele games te halen deze maand en volgende maand maar ik koop hem miss later wel :)
     
  8. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Nou ik kan je waarschuwen dat dit echt een frustrerend moeilijk spel is! je kan om geld wedden en meestal loopt dat tot in de 20 tot 40 duizend maar als je de race door een kleine kutfout verkloot flip je hem echt wel! ten eerste moet je de weddenschap terug betalen, je moet je nos bijvullen, je moet de schade van je eigen auto betalen, en deelnemersgeld. dus dan ben je al snel arm als je 2x verliest. dus ook geen race herstarten als je op het punt staat te verliezen!!!
    En daarbij komt dat het echt lang duurt voordat je nieuwe autos vrijspeelt.

    bij dit spel heb ik al een paar keer mn controller op de grond gegooid uit frustratie en dat heb ik al sinds mijn snes weg is niet meer gehad(zon 9jaar geleden) dus dat zegt best veel, ik ben ook al 4x overnieuw begonnen.

    Geef mij maar burnout 3. dan maar niet tunen dan wacht ik wel op nfsu 2.
     
  9. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    In principe is het wel cool dat er zoveel op het spel staat bij een race. Wel realistisch en het maakt de uitdaging natuurlijk veeeel groter. De casual gamer zal al snel naar een restart optie kijken, maar die zit er dan niet bij. Kun je ook de hoogte van het bedrag aanpassen, zodat je niet alles in één keer kwijtbent?
     
  10. DW2000

    DW2000 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    dit spel is juist mooi omdat het niet nep is, zoals die nep nfs underground
    ik speel dit spel nou al zoon twee weken en het blijft leuk
    bouw je eigen auto's op zoals jij ze wilt met je eigen voorkeur aan merk van de onderdelen , spuit je auto in alle kleuren van de regenboog enzv
    het mooiste is het realistiche rijden, de schade's die je rijdt kost je gewoon geld.
    alles draait om respect bij de andere, en dat moet je verdienen door goed te rijden, een mooi wagenpark op te bouwen, durfen te wedden en om ook races tegen elkaar te doen om je auto, wat soms best frustrerend ken zijn als je in de laaste ronde achtersevoren gaat en zo een auto verliesd
    mijn conclusie
    voor iemand die een echt serieus spel wil is dit een aanrader, grafish gezien is het best ok allemaal, alleen het geluid van de auto's is een beetje nep
    voor de jochie's die niet kunnen racen die kunnen het beter laten liggen
    en de patsboem niks aan dehand en gewoon weer nep doorrijden spel nfs underground kopen
     
  11. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan niet wachten:9.......ik koop ze beide(juiced en nfs underground2)
     
  12. NRiQ

    NRiQ Javascript

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu iets verder in Juiced en echt mensen het spel komt pas na wat uren spelen. Want wat is dit een toffe game, besturing is erg moeilijk maar daarmee ook realistisch. Remmen voor de bocht kleine tikjes gast in de bocht en wegracen. Het tune gedeelte gaat veel verder dan NFSU. Ik vermaak me prima met deze game tot NFSU2 komt zie ik wel iig ik vind dit een topper
     
  13. rob wouters

    rob wouters !Ferrari!

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    en als je bijvoorbeeld een flinke crash maakt, zijn de prestaties(stuurgedrag) van je auto dan nog hetzelfde of word dit anders?
     
  14. DW2000

    DW2000 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    je auto gaat er bij elke harde klap op achteruit, eerst is het alleen je neon verlichting , maar daarna kan je nos lekgaan, je bustuuring ken verrot gaan waardoor hij veelal naar een kant gaat trekken en ook je turbo ken verrot gaan waardoor je minder trekkracht heb
     
  15. r8ter

    r8ter Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou hem wel willen, maar ik heb net burnout 3 gekocht dus mijn centjes zijn op.
    maar BURNOUT 3 kan ik echt iedereen die van arcade racers houd aanraden!!
     
  16. Dutch Raven

    Dutch Raven XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    1
    allemaal heel erg mooi wat jullie willen, maar wanneer is nou de nieuwe release??
     
  17. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    24 september toch???
     
  18. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Speel ik net juiced (niet helemaal legaal aangekomen), ga ik mijn wagentje beetje mooi maken met stickers.. zie ik dit :)
    [​IMG]
    beetje brakke pic... telefoon :) Was al bekend? Volg deze thread niet zo :)
     
  19. skee lo S4L

    skee lo S4L Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik me afvraag mensen is dit: hoe kunnen jullie in godsnaam al oordelen over een game die zoals jullie weten nog niet ge-released is?? hoe the f*ck is het mogelijk dat jullie dit spel dan al 2 weken aan het spelen zijn???
     
  20. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    /Mod Niet over illigale praktijken vertellen als het even kan
    Shriko
     

Deel Deze Pagina