Jullie mening over: Jurassic Park Operation genesis

Discussie in 'Algemeen' gestart door halo, 31 mei 2003.

1. Serial

Serial AK-47 Serial

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon een van de beste spellen in mijn collectie. Erg uitgebreid, je loopt niet volop binnen en je krijgt genoeg problemen voorgeschoteld. Ik zou zeggen kopen, want zeker op een regenachtige dag kan deze game je er maar mooi weer door heen slepen.

2. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem:
    Laat het me zo zeggen:

Als je van Dino's houd en van managing, dan is dit een leuk spel, maar verwacht geen lange speelbaarheid!
    Eens je de 5 sterren hebt behaald, is er niets meer aan.
    Ik heb er zelf misschien wel plezier aan beleefd, maar niet al te lang.
    Ik ben al 9 jaar fan van Jurassic Park.
    De mini-games en de prijs ervan zijn gewoon tijdverdrijving.

Houd je van een spel dat je tijd verdoet? Heb je geduld? Hou je van Jurassic Park? Dan kan je hem misschien toch maar beter eens huren of kopen, hangt er van af. ;-)

Het is een leuk spel, dat wel. De speelbaarheid is niet zoo kort (want sommige vinden hem hier lang), maar een keertje dat je 5 sterren hebt, is het gewoon kwestie van onderhouden.

Ikzelf heb een 5 sterren-park, ik koop mijn eten aan 10 dolar aan, en verkoop het aan 2 of 0 dolar :9
    De bedragen zijn niet vergelijkbaar met het echte leven.
    Het begin is moeilijk als je helemaal geen geduld hebt.
    Wat ik het jammerste van allemaal vind, is dat je maar 60 Dino's mag plaatsen en maar 99 mensen in je park mag laten.
    En natuurlijk ook dat je een limiet aan alles hebt. Nu is het gewoon een kwestie van vervangen.

Laatst bewerkt: 17 jan 2004

Deel Deze Pagina