1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] Jullie Tofste Wii-ervaring

Discussie in 'Games' gestart door Aernhem, 4 apr 2008.

1. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Tot nu toe denk ik dat de game van Super Mario Galaxy toch wel de grootste nieuwe game-ervaring was, omdat je dan echt doorhebt waar de Wii tot in staat is. Super besturing.

Toch vond ik ook de overweldigende rijkdom van Brawl erg leuk om te ontdekken, en is het iedere keer weer een egoboost als je in Mario Kart Wii online wint van 11 anderen die allemaal het doel hadden om je overhoop te knallen, zeker als ze een veel hogere rating hadden dan jij.

Maar toch moet ik nog een paar andere Wii blockbusters halen, zoals Twilight Princess en Super Paper Mario, maar tot nu toe vermaak ik me prima.

2. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    Same here, hoewel ik toch regelmatig met haar speel. Voor mij persoonlijk geen specifieke "game" ervaring maar meer hetgeen er gaande is als mijn vrouwtje ermee aan de gang is. Hilarische taferelen en ze lacht zich helemaal wezenloos als ze van me wint. Ze vind het ding geweldig en heeft er veel plezier mee. Voor mijzelf is dat de beste ervaring.

3. gribbel

gribbel non stop user

Leuk Bevonden:
    0
    ook ik heb mijn wii redelijk snel van de hand gedaan, maar toch zijn er 3 hoogtepunten!

1 - mario kart, supervet
    2 - toch de Wii fit, erg veel opties en verslavende balance games, ook de krachtoefeningen vond ik op de wii fit leuker dan gewoon op de vloerbedekking.
    3 - BOOMBLOX! het vetste multiplayer spel! http://boombloxeu.ea.com/nl/

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.757
    Super Mario Galaxy, punt!

5. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Super mario galaxy!

Deel Deze Pagina