1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Jullier ervaringen met Xbox LIVE!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door GameGirl, 30 apr 2004.

1. venom

venom Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb net 2 weken xboxlive en vind het zelfs meer dan die miezerige 60 euries waard!!!!! *)
    Xboxlive ruled de hele online wereld I can't live without it anymore! _O_ _O_

TiP:KOOOOOOOOPPPPPPPPEEEEEEEEEEE *) *)

2. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Voor mij is Live een leuke aanvulling. Ik speel niet enorm vaak online, maar voor de afwisseling en lastability van spellen is het grandioos.
    Ik merk wel dat als je er echt lol uit wil halen, je er bij sommige spellen wel echt tijd in moet stoppen (en daar ontbreekt het mij gewoon altijd aan).
    Zo vind ik Pandora Tomorrow online gewoon niet leuk, omdat er maar 4 spelers zijn in te grote maps. Als ik speel, kom ik niemand tegen en ren van hot naar her als er weer eens een alarmpje aan gaat. *gaaaaaap* Mijn probleem, weet ik, maar ik ga gewoon niet uren door maps struinen om ze beter te leren kennen: geen tijd :mad:
    RS6 however: plug, play and shoot :) Lekker als tussendoortje of om echt een hele avond zoet mee te zijn.

Maar al met al blijf ik de voorkeur geven aan single player gedeeltes van spellen. Dus of iets Live of niet is, is bij mij amper een reden om een spel wel of niet aan te schaffen.

3. hutkofer

hutkofer Guest

ik zag bij motoGP en mij Midtown Madness 3 wel eens wat vliegende gasten, meer niet.

XBox Live is vele malen stabieler dan Ps2 online. Jah, Ps2 online is gratis, en dat is een groot voordeel. maar dan zit je weer dat je alles los moet kopen (moden, HD) en je hebt een headset van 0,0.

Xbox live is VELE malen gebruikvriendelijker..alles spreekt voor zich. om ps2 online te installeren ben je veel meer tijd kwijt, en allemaal filmpjes, doolhoven en al die shit. (sony :cool:)

Het online netwerk van microsoft is veel beter dat die van sony, plus dat je bij sony veel servers ziet, die down zijn. ik weet niet of het bij elk spel zo is, maar bij SOCOM kan je niet praten in de lobby's, dus je kan niets afspreken.

en dan heb je bij xbox life natuurlijk veel mindar lag, dus kunnen er meer menen in een lobby.

download content..bij de xbox een kwestie van selecteren, op a drukken en klaar. bij de ps2 moet je eerst een leuke harde schijf kopen, die aardig aan de prijs zal zijn.

in vergelijking met ps2 online is de xbox live dus gewoon veel beter, maar ik vind dat er nog wel wat veranderd kan worden.
    de knop van het praten is daar 1 ding van, ik moet helemaal omhoog als ik wil praten..wel irritand hoor, als je in een potje Rainbowsix 3 zit, of net de bocht om gaat bij DTM 2.

4. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    ja hutkoffer heeft wel gelijk alleen de laatste zin snap ik niet echt :confused:

5. hutkofer

hutkofer Guest

als je wilt praten vind ik het knopje om het lampje groen te laten worden erg ver weg zitten ;)

6. dopmaster

dopmaster Flying High

Leuk Bevonden:
    0
    vind je het erg vreemd dat je hier alleen positieve reacties vind? Op een Xbox Only site zal je niet echt veel mensen vinden die negatief zijn over Xbox Live.

Een topic als deze zit beter op zijn plaats op een site als Gamer.nl

7. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    ik heb dat ding altijd wel aanstaan en als ik niks te zeggen heb zeg ik niks dus vond ik het even raar maar zo kan het natuurlijk ook :)

@dopmaster: je hebt wel gelijk alleen er is niet zoveel negatiefs erover te vinden. Ik zeg wel even alle negatieve dingen.
    1. Credit Card is nodig.
    2. Soms is aansluiten wat lastig (lees soms)
    3. Sommige mensen vinden het irritant als de tegenstander te goed is omdat hun het vaker spelen ( heb op dit forum welleens gelezen dat iemand dat nadelig vond)
    4. Bij sommige spellen weinig tot geen downloadeble content (vinden verwende gamers vaak een nadeel)
    5. Soms lag maar dit komt alleen maar door tegenstanders die aap genoeg zijn om kazaa of iets anders aan te laten staan tijden het spelen).
    6. Het kost natuurlijk geld. (heb ik geen problemen mee :cool: )
    7. Je kan je gamertag veranderen of je moet betalen.
    8. Ik weet er geen meer.

Ik vind hierboven maar een paar echt jammer maar sommige nadelen is gewoon een beetje verwend zijn en het erg vinden zoals de downloadble content.

Laatst bewerkt: 3 mei 2004
  8. hutkofer

hutkofer Guest

dat moet natuurlijk zijn : je kan je gamertag NIET veranderen.

achja, over die download content, als er op de hoes staat dat die er is, komt of is hij er ook wel hoor. voor de ene alleen wat meer dan voor de ander.

9. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Content download is in feite iets extra's daar mag je XBL niet op afrekenen. Andere consoles hebben helemaal geen content downoad.

10. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Nou ik vind dat je iemand wel op zn beloftes mag afrekenen. Het kan natuurlijk geen argument tegen xboxlive zijn, maar wel tegen de fabrikant van de spelletjes (ik wil PGR2 autotje's :'-( )

11. William

William -

Leuk Bevonden:
    1
    Daar gaan we weer...

Ik speel (itt vele andere posters hier) zowel met de Xbox als met de PS2 (en met de PC) on-line. Er is geen echt verschil tussen de on-line Xbox gamen en on-line PS2 gamen, uitgezonderd de kwaliteit van de spraak.

Allen gebruiken 't zelfde stuk internet om een verbinding met andere PS2's/Xbox-en/PC's te leggen (ondanks wat Microsoft je wil laten geloven).
    Heb je zelf een slechte Internet verbinding (of een huisgenoot die veel aan 't downloaden is), dan heb je een slechte verbinding ongeacht of je een PS2, Xbox of PC gebruikt.

De lag hangt voornamelijk af van:
    - hoe ver is de server; staat-ie in Amerika dan kun je gewoon lag verwachten
    - overschat de host z'n verbinding of niet; als de host een 16-player game wil starten met een dunne ADSL verbinding, dan heb je lag
    - hoe goed is de netwerk code van de game; dit verschilt sterk en heeft weinig met de console te maken; 8 player Ghost Recon op de Xbox heeft meer lag dan 16 player SOCOM-2 op de PS2

Vaak hebben Xbox spellen een betere spraak kwaliteit omdat de media-chip van de Xbox dit makkelijk kan encoden en decoden.

William

12. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    over het algemeen zijn mijn ervaringen goed, de enige slechten zijn de andere gamers.
    team maten die niet willen luisteren in rb6 waardoor je als enige overblijft ( regelmatig)
    iemand die snel een spy word in SC PT ( tot zover altijd ) een host die er mee op houd.
    zulke dingen zijn gewoon kut. oh en de hoge stemmetjes van de 13 jarigen onder ons werken ook op mn zenuwen, weet ik kunnen ze nix aan doen, dat doet de puber tijd wel...
    iemand die zn mic te dicht bij of zelfs in zn mond heeft...

zulke dingen....

13. hutkofer

hutkofer Guest

Ehm, dat is altijd als je online speeld? Tip voor jou: Speel NIET online.

Laatst bewerkt door een moderator: 7 mei 2004
  14. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    dat zijn ergenissen die alleen maar zonde van je goede tijd zijn! er is ook niet voor niets een mute-optie die er voor zorgt dat je die vervelende piep gastjes de mond kan snoeren!! Let there be rust!! en als je echt serrieus wil spelen met rb6:3 dan moet je een eigen clan samenstellen met wat friends die je hebt gevonden op L!ive!!

15. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    en als die piep gastjes hun mond houden, dan is het hele nut van dat team based weg, dan ist weer ieder voor zich en blijf ik weer als enige over...

regelmatig, niet altijd, ik heb wel wat vrienden waar ik vaka mee speel, maar ja, ik wil wel met meer mensen spelen, das toch normaal?

en clans daar doe ik niet aan, gewoon grote bull shit, stel retards die denken dat ze goed zijn met zo'n standaard naam als : avengersm team death, killz0rz, zulke bende, nope gewoon wat gasten en wat invites, ik hoef alleen nog maar wat maten voor SC te hebben...
    dus als iemand me wil tevoegen, ga je gang, mits je een beetje normaal speelt uiteraard

Laatst bewerkt: 7 mei 2004
  16. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Er zitten meer verschillen in hoor. De PS2 is gewoon gevoeliger voor lag. Dat zeg ik niet omdat ik een fanboy ben ofzo maar dat is gewoon proefondervindelijk bewezen.

17. William

William -

Leuk Bevonden:
    1
    Je maakt me nieuwsgierig. Laat eens zien...

18. fetEX

fetEX Guest

ja het is het zeker wel waard, echt suppr top.
    maar ja als je goed rond zoek naar aanbiedingen of sites zie je vaak dat het maar 30 euro kost voor een starter kit.
    greetz, Vincent

19. Kronos

Kronos Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    |:-

Het ligt er ook aan hoe goed je team leden zijn en of je ze kent. :{ Ik zou namelijk nooit luisteren naar iemand die ik niet ken. En bij mij breekt vooral de klomp als ze dan boos worden als ik niet doen wat hij zegt (gebeurt nooit).

20. Ch3ster

Ch3ster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand met heel wat kills en skills wat zegt ben ik een en al oor :cool:
    Al hoewel ik wel jammer vind dat de communicator niet vaak wordt gebruikt voor tactische besprekingen... Maar meer voor trashtalk, al is dat minstens zo vet ;) Zoals laatst

Hardcore Skill gamer: "Man will you shut up?! Youre voice is ANNOYING!"
    Kid n00b: "is my voice annyoing?!"
    Hardcore Skill gamer: "Yes it is!"
    Kid n00b: "Really annyoing?"
    Hardcore Skill gamer: "Yeah!"
    Kid n00b: "Is it really re...."
    Hardcore Skill gamer: "SHUT UP"

LOL :) :+

Deel Deze Pagina