Juni grote Xbox Dashboard update

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Plagu3lord, 12 mei 2006.

1. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik mijn Xbox 360 op 1080i had had ik daar geen last van.
    En ik weet heus wel het verschil tussen breedbeeld en 4:3

2. pabloescobar

pabloescobar New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ergens gelezen dat de update over 8 uur komt...ga me niet druk maken...ik zie wel wanneer ie komt. Zo'n grote update vind ik het nou ook weer niet....vind dat microsoft toch veel en veel meer dingen zal moeten veranderen/verbeteren.

3. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    voorbeeld ?

4. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    ik heb maar een paar weken mijn xbox, maar het eerste waar ik me meteen aan ergerden waren de punten die ze nu in de dashboard update gaan bijwerken.
    Ik vind het vreemd dat ze dat niet meteen erin hadden gestopt, want het zijn vrij logische dingentjes. En dan zag ik net dat filmpje waarin die man van L!ve zegt dat ze echt naar de community hebben geluisterd om al die dingen te fixen......dan denk ik kon je dat zelf niet bedenken? :eek:
    Maar gelukkig zijn ze zo netjes om het op te lossen.

5. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Source?

6. pabloescobar

pabloescobar New Member

Leuk Bevonden:
    0
    op http://forums.xbox.com/ heb ik een paar keer gelezen dat ie vandaag om 18:00 Amerikaanse tijd (New York) zal uit komen. Dat is dan om 0:00 bij ons, dus over 6 uurtjes.

Een vent die werkt bij Microsoft (xbox live) heeft een mail gekregen van zijn manager/baas...dat de update maandag om 18:00 zal uit komen. Dat is bij ons om 0:00. Hij kon het niet echt bewijzen omdat hij de mail niet mag laten zien. Maja....dit kan net zo goed een lul verhaal zijn. Ik weet het niet, wie weet is het gewoon zo.

7. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0

Het werd tijd dat hij komt

8. Bosbeest

Bosbeest Beast in the dark

Leuk Bevonden:
    0
    ikheb gwoon een knopje op mijn afstandsbediening voor het kiezen tussen 4:3, 16:9, volbeeld en zoomfunctie... en mijn tv is 8 jaar oud...

even over die update, als je die podcast van MajorN. hebt beluisterd die fardo had gepost, hoor je dat hij zegt dat vandaag meer info, eventueel een datum word geprikt. Lijkt me sterk dat hij dan vanacht al komt.

9. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
  10. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    @bosbeest, kan ik ook :)
    Bij mij staat die altijd op 16:9

11. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ziet er allemaal erg netjes uit :) Zie alleen het nu van de XBox Live camera nog niet in, maar goed hebben ze dat alvast klaar ;0

12. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    active downloads mogelijk
    icoontjes aangepast
    webcam: in je gamerprofiel, edit gamerpicture, change personal picture en take personal picture (deze worden enkel getoond aan je vriendenlijst)

systemblade:
    - consolesettings: nieuw onderdeel: startup. De keuze om op te starten en je disc lezen of (!) direct naar het dashboard gaan!
    - memory: een duidelijke structuur
    - Xbox Live Vision: (nieuw!) voor de webcam, door de update nu is hij dan direct gebruiksklaar!

mediablade:
    - music: in de visual de songtitel + timeline, icoontjes veranderd. Je muziek blijft doorspelen ook al ga je terug naar het dashboard ofzo. De player in de mediablade is gekoppeld aan je guide dus je kan je muziek langs beide manieren opzetten en hij blijft spelen.
    - video: alle video's van de marketplace worden hier dus in geplaatst.
    fast forward en rewind toegevoegd aan de videoplayer. (2x 4x 8x of 16x)

Guide:
    - personal settings: de active downloads zijn hieraan toegevoegd zodat je op elk moment kan kijken hoever ze zijn. (maximum 6 in de queue lijst mogelijk)

ivm met die webcam, zo'n personal picture vind ik wel tof. Maar dan ga ik toch eerst eens zien of ik de webcam niet kan lenen of huren van gamemania. hangt ook allemaal vanaf welke games deze ondersteunt. Tot nu toe enkel World Championship Poker en UNO! dus als je niet van kaarten houdt... ;)

trouwens Major Nelson vermeld als meest gedownloade (x360) games GRAW, Battlefield en UNO!!!

Laatst bewerkt: 5 jun 2006
  13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    tevens kunnen je vrienden je personal picture zien ... je eigen avatar dus :)

Rainbow Six: vegas gaat dit ook ondersteunen + gestures

Halo 3 dus ook ;)

14. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Is hij er nou al? Het is ondertussen weer al 8 uur geweest.

15. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Hij komt pas over 8 uur toch?
    Om 00.00 uur volgens mij.

Dus nog 4 uur.

16. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Nee, hij is er nog niet...

Volgens Major Nelson wordt er vandaag meer informatie vrijgegeven m.b.t. de update.

Dit soort vragen worden vanaf nu zonder kennisgeving verwijdert, aangezien het gewoon off-topic is.

17. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    tja dan zal het voor mij morgen zijn. om 9u gaat het licht uit en is't weer snurktijd. Moet morgen om 4u opstaan. Wat extra overuurtjes maken voor de zomer eraan komt :p 't is toch hondenweer op dit moment. Stomme regen. Dat hoort in de lente en de herfst te vallen...

//edit na post arjan :p
    Die update komt wanneer ie komt. Muggenziften over hoe laat heeft toch geen nut. Er zal wel iemand melden dat ie hem heeft. maar begint dan niet allemaal te roepen van "Ja ik heb hem net ook binnengehaald"

18. ToMiHa

ToMiHa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeg hoe weten jullie dat hij vandaag zal komen???
    Major Nelson zei dat hij ging komen op www.on10.net maar dit filmpje is te vroeg online gezet. Dus is er geen reden om te gissen naar de release date!
    Tenzij je andere bronnen hebt. Ik ben ook wel benieuwd.

Maar Microsoft heeft nog altijd iets groots vergeten in de updaten, namelijk het mogelijk maken van door en terug te spoelen in de media player. Man ik haat dit probleem al van de eerste Xbox.

Het is te hopen dat de update er komt vanavond, maar toch vraag ik mij af waarop jullie je baseren?

Cya

19. Bosbeest

Bosbeest Beast in the dark

Leuk Bevonden:
    0
    voor filmpjes en trailers van games? dat zit wel in de update

20. ToMiHa

ToMiHa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee niet voor filmpjes en trailers, dit vond ik eigenlijk onnodig maar het is ook niet slecht. In de Mediaplayer, wanneer je muziek afspeelt. Snap je???

Cya

Deel Deze Pagina