active downloads mogelijk
icoontjes aangepast
webcam: in je gamerprofiel, edit gamerpicture, change personal picture en take personal picture (deze worden enkel getoond aan je vriendenlijst)
systemblade:
- consolesettings: nieuw onderdeel: startup. De keuze om op te starten en je disc lezen of (!) direct naar het dashboard gaan!
- memory: een duidelijke structuur
- Xbox Live Vision: (nieuw!) voor de webcam, door de update nu is hij dan direct gebruiksklaar!
mediablade:
- music: in de visual de songtitel + timeline, icoontjes veranderd. Je muziek blijft doorspelen ook al ga je terug naar het dashboard ofzo. De player in de mediablade is gekoppeld aan je guide dus je kan je muziek langs beide manieren opzetten en hij blijft spelen.
- video: alle video's van de marketplace worden hier dus in geplaatst.
fast forward en rewind toegevoegd aan de videoplayer. (2x 4x 8x of 16x)
Guide:
- personal settings: de active downloads zijn hieraan toegevoegd zodat je op elk moment kan kijken hoever ze zijn. (maximum 6 in de queue lijst mogelijk)
ivm met die webcam, zo'n personal picture vind ik wel tof. Maar dan ga ik toch eerst eens zien of ik de webcam niet kan lenen of huren van gamemania. hangt ook allemaal vanaf welke games deze ondersteunt. Tot nu toe enkel World Championship Poker en UNO! dus als je niet van kaarten houdt... 
trouwens Major Nelson vermeld als meest gedownloade (x360) games GRAW, Battlefield en UNO!!!
Laatst bewerkt: 5 jun 2006