1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Juni grote Xbox Dashboard update

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Plagu3lord, 12 mei 2006.

1. moederfietser

moederfietser Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat hij zegt. Ik krijg nog steeds bij iedere DVD dat hat geluid niet synchroon loopt met de lipbewegingen, wat verrekte storend word onderhand:{

Laatst bewerkt: 13 mei 2006
  2. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    ik verwacht eigenlijk nog best wel veel van die Update :D word echt cool alleen er moeten meer dingen op market place komen..
    En dat je een soort van hosten kan doen.

3. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    Je kon nu toch ook al elk USB toestenbord aansluiten op je Xbox 360 en gebruiken voor o.a text messages?..Ik heb zelf geen usb toetsenbord dus kan het niet testen..

4. Zeemeeuw_5

Zeemeeuw_5 8800GTS

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, volgens mij kan dat niet omdat Microsoft een chip of zo heeft ingebouwd om te voorkomen dat mensen toetsenborden en muizen op hun consoles gaan aansluiten. Vind ik wel logisch, want vooral met het gebruik van een muis zouden er bij online shooters erg oneerlijke situaties ontstaan.

5. Plagu3lord

Plagu3lord Fidelis ad Mortem

Leuk Bevonden:
    0
    Zou idd ook wel een mooie toevoeging zijn, maar ik weet niet of ze dit product nu verder hebbeb door ontwikkeld of dat het bij het concept is gebleven.

@ xboxgangsta: tnx, hot is ze, hè?

6. Zeemeeuw_5

Zeemeeuw_5 8800GTS

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet bijna wel zeker dat het bij een concept was gebleven, want anders hadden we er nu op de E3 denk ik wel meer over gehoord. Het zou trouwens wel een laue toevoeging zijn, zeker als de geruchten kloppen dat MSN naar de 360 komt.

Laatst bewerkt: 13 mei 2006
  7. Plagu3lord

Leuk Bevonden:
    0
    Bij Microsoft weet je het natuurlijk nooit, maar ik vindt dat keyboard tussen de wings van de controller ook maar niks. Geef mij maar een mooi wireless-360-style-keyboard. De toekomst zal het uitwijzen.

8. WarriorSan

Leuk Bevonden:
    1
    Ja het kan toch wel maar het is gelimiteerd alleen voor gebruik van text messages en gegevens invoeren bij je account etc..Niet bij gebruik van games alleen FFXI is een uitzondering want daar werkt elk usb toetsenbord ook.

[URL="http://www.gamespot.com/features/6139672/p-3.html]Gamespot=(/URL]

Laatst bewerkt: 14 mei 2006
  9. Plagu3lord

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, je kan er een aansluiten, maar het werkt niet tijdens de gameplay. Dus wordt tijd dat Microsoft er eentje uitbrengt die dat wel kan. Of natuurlijk gewoon een update uitbrengen.

10. Deano2

Deano2 hallow??

Leuk Bevonden:
    0
    Dat tussen die wings vindt ik ook niet verkeerd, Daag die gozer heeft een premie xbox en geen hdd8)

11. Nusalaut

Nusalaut Dark Hadou!

Leuk Bevonden:
    0
    Deze (jammer genoeg) niet---> http://www.fanatec.de/html/index.php?id=251&lang=enWel met FFXI op de PS2.

Ik vind die keyboard tussen de wings wel cool,heb liever die,ook omdat ik geen zin heb om nog een usb keyboard te kopen speciaal voor mn 360,word een beetje vol op mn gameroom.
    Maar hij moet wel snel komen dan want ik heb em nodig voor FFXI.

Laatst bewerkt: 18 mei 2006
  12. Bountyspot

Bountyspot Just for Fun

Leuk Bevonden:
    0
    update

Ben benieuwd wat de veranderingen zullen zijn! Laatste keer was het niet echt boeiend op de toevingen van de E3 dan :D :D :D Dus brand maar los MS \o/

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    msn zit nog niet in deze update .. pas als vista er is word deze toevoeging verwacht

14. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Dus rond de kerst kunnen we die update verwachten.

15. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    ey bij de xbox 360 zit er een moglijkheid op windows media center. Als Windows vista komt, komt er dan een nieuwe feature op de Xbox dashboard? van Windows Vista

16. FraggleNL

FraggleNL New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze moeten eerst eens die bugs eruit halen, dat vastlopen elke keer is super irritant

17. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Wow ik ben benieuwd naar de update. Ik denk dat deze echt heel belangrijk gaat worden. En over MSN, zijn dit toch geen geruchten maar is het de waarheid?

18. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Zie

:)

Ben benieuwd wanneer deze dashboard update online gaat :)

19. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als het echt eind mei is kan het niet lang meer duren

*hoopt op een video stream mogelijkheid

20. WarriorSan

Leuk Bevonden:
    1
    Er zijn ook vage geruchten, en ik denk niet met de eerste volgende update, dat MTV URGE ook op de Xbox 360 ondersteund gaat worden...dus wie weet.

Deel Deze Pagina