Nou, ik weet niet hoe het met jouw zit, maar ik wordt absoluut niet geil van een of andere update... Het zou fijn zijn als de update er is omdat er dan een heel aantal verbeteringen, patches en bug fixes worden doorgevoerd maar om nou te zeggen dat ik er geil van wordt nee dat niet..
Haha neen, maar dat zijn toch oude plaatjes omdat ik die alles eerder heb gezien. Die update mag wellis komen btw.
dat is wel erg toevallig misschien komt de volgende update volgend jaar op 07/07/07 dat zal grappig zijn
daar was al zo'n topic over in de mile volgens mij, w8 ik zoek hem op /Edit: ASEL was het http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=29139&highlight=bill gates
Xbox 360 Dashboard release schedule I am happy to inform you that the highly-anticipated Xbox 360 Dashboard update will be released tomorrow morning beginning at 0200 PT (See what time this is in your time zone.) en de tijd stond om 11uur, ik zet de xbox aan en ja hoor daar is ie dan eindelijk de update het is een kleine update maar alles wat die man zei staat er op
ik heb nog niks... //edit: heb em nu ook, hij meldde pas dat er een update was toen ik er een game in propte
Jep daar is de update . Hij is iig wel groter dan de andere keren want toen wassie zo klaar met downloaden
Niet iedereen krijgt de update tegelijk, het duurt in totaal 4 uur totdat iedereen hem heeft. Dus voor 15 uur heb je hem. Staat op majornelson.com
Neen had het spel er ook in zitten maar ik heb niks over een update gehoord van PGR3. Lol zat zonet PGR3 te spelen en onder tussen een trailer tedownloaden \o/
Als je op majornelson.com kijk krijgt Amsterdam hem eerst en daarna wordt ie verspreid door het land LOL
eerst kreeg ik te zien dat er een update voor mijn Console was, daarna (toen ie zichzelf opnieuw had opgestart) meldde hij dat er een update was voor mijn Game weird :{
ik had de xbox360 aan staan even later melde mij profiel af en toen ik aanmelde was de update er sneller kan haast niet