Ja hij is er dan eindelijk zat er al een tijdje achter en in een keer update. ff kijken wat er allemaal verbetert is
@DulleNL, heb je al een DVD geprobeerd die eerst niet goed werkte? Ben wel benieuwd of dit nu echt is opgelost.
nope nog niet, mijn neefje is zoich op dit moment aan het amuseren met PGR3, dus dat gaat lastig maar zal het zeker vanavond of morgen proberen \o/
hier heb ik echt lang op zitten wachten, dat de muziek blijft spelen als je naar het dashboard terugkeert. dat spoorde echt niet in de vorrige versie, maar dat is nu gelukkig verbetert \o/
Ik heb hem net gedownload, en gelijk de setting veranderd waardoor je meteen in het xbox dashboard komt. goeie zaak M$. :b:
hier is hij er ook nog niet maja het kan tot 3 uur vanmiddag duren voordat iedereen hem kan downloaden
bedankt, hij staat er nu op. Raar dat je er eerst een spel in moet doen, maar ach, ik heb hem nu dus ik vind het niet zo erg
Blijft alleen jammer dat ik nog steeds geen muziek vanaf me ipod kan afspelen, hoe vaak ik die ipod support ook download.
ik heb hem ook al een half uur nu maar ik moest juist de game eruit halen en naar het dashboard gaan anders lukte het niet :\ maja lagge update
Nah geinig dat je spul in queu kan zetten met downloaden.... verder zie ik weinig nuttig nieuws. En die cam moet nu wel snel komen!