je kan muziek blijven spelen als je een game begint/eindigt, en je kan de 360 altijd opstarten naar het dashboard, dat zijn voor mij wel belangrijke veranderingen...
Ik ben erg blij dat je nu met een toetsenbord kunt navigeren in het dashboard. Ook de nieuwe dingen bij de music player zijn erg welkom!
Bij mij gaat het balkje wat aangeeft hoe ver de muziek is niet verder Tenminste, dat is toch de bedoeling dat dat gebeurd?
Ja dat hoort wel normaal te gebeuren , is het geen heel lang nummer zodat het lijkt alsof hij niet vooruit gaat?
raar. Is dat knopje met die twee rechte pijltjes nu random en die kronkelpijltjes normaal?? Je zou toch zeggen dat dát andersom zou moeten
Haha ja, vond het ook al zo gaar Maarja nu is dus met 2 pijltje random...Word nog wel gefixt in de volgende update denk ik, heb er nu niet zoveel last van. Tis toch maar een knop die je maar 1x indrukt.
Bij mij is het random als je de twee rechte pijltjes er staan. Lijkt me logisch, als je op de twee rechte pijltjes drukt gaat hij dus normaal afspelen. Als hij normaal afspeelt, kun je dus op de kronkelpijltjes drukken om naar random te gaan.
Volgens m'n broer spacde mij 360 na de update. Streepen door het beeld, vast gelopen enz. Maar ik zie daar niks van
zeker! Want ik luister nu een album en ik zie het knopje met de kronkelende pijltjes staan, maar hij werkt ze wel van boven naar beneden af.
Mooi, zag het net bij Major Nelson op de site. Update ging zonder problemen. Meteen even opstarten op dashboard gezet. Nu nog de BC update (inclusief een patch voor Conker: L&R), de nieuwe levels voor PDZ en GRAW en ik ben weer tevreden
bij mij loop het balkje van je me muziek nie af, Van hoe ver die is en heb ook nie van die beweegende balkjes(geen id hoe je dat noemt) naast me nummer zag ik wel in het filmpje
Hier vind je een lijst met alle nieuwe "Features & Enhancements": http://www.xbox.com/en-US/press/2006/0605-springrelease-features.htm