- Je gaat naar system - Dan naar Console Settings - Dan naar Startup - je kan nu kiezen of je je Xbox 360 wilt opstarten met de disk die er in zit of gewoon het Dashboard.
heb zo net even mijn USB toetsenboard getest en het werkt heerlijk Vooral met berichten enz.. Aleen heb er nog een vraagje over: Met welke toets laat ik de guide verschijnen?
Is het zo dat je nog steeds maar 1 bestand tegelijk kan downloaden? Ik hoorde wel iets over een wachtrij, maar niet over meerdere bestanden tegelijk...
Heeft iemand een usb toetsenbord aangesloten aan zijn xbox 360, en aan het typen bij 'windows media center' messenger? Ik wil graag weten of het kan
Ik heb me toetsenboard aan gesloten maar heb niet gewerkt met 'windows media center' (heb ik ook niet). Wel gaat het typen gewoon goed met berichten typen enz.. Ook door je dashboard heen scrollen gaat lekker. ESC = B ENTER = A Y = Y A = A X = X B = B ??? = GUIDE
Als je meerdere bestanden download dan un je maar 1 ding downloaden. De rest komt inderdaad in een wachtrij te staan en die gaan verder als de eerste download klaar is of als je er zelf voor kiest om van download te wisselen.
mmm... toch een soort van foutje... Ik heb zo net een trailer gedownload van Kameo. Maar hij staat nergens tussen. Als ik terug naar de download ga en ik zeg "Find Item" dan brengt hij me naar Game Videos maar daar staat hij niet tussen. "The Omen" trailer werkte wel...
Persoonlijk vond ik de vele fixes aan de DVD playback (stotteren enzo) het meeste interessante van de update.
Weet iemand waarom die hokken voor featured downloads nog steeds niet in gebruik zijn ? ik wordt er echt gek van dat die nog steeds leeg zijn. Maar bij dat amerikaanse filmpje waar je kon zien wat er zou veranderen was alles wel vol...
Hmm ik gebruikte gewoon altijd nog de oude xbox/// die heb ik onder de 360 staan en ik hoef alleen ff de kabels te verwisselen.. Maar dit is natuurlijk ook wel wat makkelijker .
Ik vind de Markteplace echt onoverzichtelijk geworden. Ik kan echt niks meer vinden. Vinden jullie dat ook?
Microsoft heeft ook een 1gb extra ruimte gegeven in plaats van 13gb heb je nu 14gb helaas is er wel bij de memory card wat af gegaan eerst was het 55mb nu 52mb
Ja dat vind ik ook, vroeger stonden de demo's en trailers nog bij elkaar, kon ik snel even kijken of er iets leuks tussen zat. Nu moet ik voor de demo's naar tabblad game demo's, voor de trailers moet ik nu of naar game video's of naar movie trailers. Dus om te kijken of er iets leuks tussen zit moet ik nu 3 tabbladen afgaan en vroeger maar 1 Maar voor de rest is het natuurlijk wel een superhandige update
komt denk ik ook omdat je aan de vorige indeling gewend bent geraakt. Na een paar weken raak je er wel aan gewendt
Ik ben er nog niet achter hoe je nou bookmarks bij een dvd aanbrengt, als het goed is is deze optie door de update er ook aan toegevoegd?
Wat ook nog vet zou zijn: Automatisch notifications uit als je een DVD gaat kijken, daar irriteer ik me nu nog wel eens aan..