Guide oproepen doe je met CTRL+ALT+DEL! Maar eh... met die update is het dashboard over het algemeen wel sneller geworden alleen duurt het terugkeren naar het dashboard vanuit een game veel langer en het berichtenmenu is ook nog steeds traag. De num-pad wordt helaas ook nog steeds niet ondersteund!
Ik heb de update geinstalleerd volgens mij zelfs met disk, en deze werkte gewoon, DVD performance is ook ontzettend verbeterd, dvd's die voorheen zwaar haperde lopen nu als een zonnetje... ik ben zeer tevreden.
Ik zie nu dat dat alleen bij de muziek is die ik van mp3 speler afspeel. Als ik van pc stream loopt het balkje wel gewoon...
Gister toen ik de melding kreeg dat er een update was lukte het me de eerste keer ook niet. Toen starte hij zichzelf opnieuw op en moest ik het nog een keer proberen. Toen werkte het gewoon.
Aha ! Dus dat verklaart waarom ik gisteren na de update (die voor mij geheel onverwachts kwam, kwist niet dat ie eraan zat te komen namelijk ) ineens een DVD kon kijken zonder haperingen waar diezelfde DVD dat probleem voorheen wel had. Hopen dat het met meerdere DVD's zo is Dikke pluim voor Microsoft
Kijk eens aan, dat vind ik nou goed nieuws! Had gisteren ook even mijn oude tv aangesloten en idd: geen haperingen meer!
Nou mooi toch Het zijn die kleine dingen zoals deze update, die mij het gevoel geven dat Microsoft klachten toch wel serieus neemt en er vervolgens ook wat mee doet. Nogmaals een dikke pluim
Voor mij is die boot functie plus het downen en gamen tegelijk het belangrijkste!!! Alleen had ik er meer aan gehad tijdens de E3. Maar ja ben er nog steeds blij mee.
Blijkbaar eerst aan me connectie, Die was toen goed en toen deed ie het nog niet. En toen lag het waarschijnlijk dus aan een cd die erin zat had namelijk gelezen in dit topic dat het daar ook aan kon liggen (de andere keren had bijna altijd een cd erin dus..) maarja.
WOW dit is echt vage shit. Ik ging net met iemand in een Video Chat. We konden elkaar natuurlijk niet zien maar wel hooren. Toen gebeurde er iets raars. Als je op X drukt ga je naar opties. Als je daar dan iets verandert kwa instelling (dit doe je met je rechter/linker trigger) dan gaat bij die gene waarmee je chat zijn controller trillen. Echt gaaaar!!!
Hehehe, buzzer. Hopen dat MS hier geen 'vieze' bedoelingen mee had/heeft. Kun je btw ook niet je eigen cam aansluiten via USB misschien?
Hallo, Ik had een kleine vraag wat betreft de vision camera. Ik weet dat het mogelijk is om direct met iemand uit je buddylist die ook een camera heeft elkaar te zien. Maar is het ook mogelijk om een video message naar iemand te sturen in je list die geen cam heeft?????????????????
Idd, ben zeer blij dat ze dit verholpen hebben (voor zover ben ik het iig niet meer tegen gekomen). Dit was HET nadeel van de dvdspeler van de 360, en nu dat is opgelost is het helemaal top om naar te kijken, mooi en soepel beeld *) . Ook vind ik het wel handig dat er nu een bookmark voor je dvd staat als je de 360 uitzet, zodat je later vanaf het zelfde punt verder kunt kijken. Ook vanmiddag even met het downloaden gewerkt, en dat gaat lekker, tenminste ondertussen gamen en de downloads gaan achterelkaar door. Ik kan alleen maar zeggen dat ik er zeer blij mee ben dat MS naar de klachten en wensen van de consument luistert en er dan ook voor zorgt dat deze verholpen/toegevoegd worden.