Ik denk dat dat nooit gratis gaat worden. Microsoft kan dan flink veel geld verdienen met de punten die je dan moet betalen.
onder tv bedoelen ze oa die afleveringen van GTTV of zoiets, je weet wel die gameshows. Hopelijk worden die uitgebreid want tot nu toe was er maar 1 aflevering te verkrijgen denk ik.
Hoezo dat? Als je een hdtv hebt of je 360 aansluit op je monitor heb je daar echt geen last van hoor. Maar als de ps3 het krijgt krijgt de 360 het ook.
Jup ik verwacht ook nog wel een webbrowser voor de 360, maar heeft dat nog iets te maken met de update van juni
We kunnen beter een algemene 'update' thread openen. Er zullen er inderdaad toch nog meerdere volgen.
Lekker dan, m'n 360 liep net 2x achter elkaar vast tijdens het laden van een gamercard. Hoezo nuttige update
wat ik toch nog wel mis, is bij het afspelen van muziek om vooruit of achteruit te spoelen...of zie ik iets over het hoofd? en heb het hier al ergens gelezen, hoe zorg je ervoor dat die meldingen als iemand online komt uitzet als je een dvd kijkt?