Nou volgens MS had ie er al de 23e moeten zijn maar helaas hij is er nog niet.. http://support.microsoft.com/kb/919421/
Er was aangegeven dat er een paar extra features bijkwamen, maar wat die features zijn is geheim. Moet ik nou alles vookauwen ofzo?
He het artikel is nu verwijderd ..en er was nog een artikel over de auto boot functie aan / uit zetten wanneer er een spel in de lade zit maar die is ook verwijderd..
zegt de nieuwe MSN, windows messenger LIVE Beta jullie iets? Het LIVE er in? ik vind het verdacht... ms begint heel veel gebruik te maken van het woord LIVE....
Eerst had iedereen een update gehad, februari ofzo? Maar ik kreeg niks. Zit het zo dat je het automatisch krijgt? Zonder ja of nee te drukken? En ik krijg 1 juni mijn Xbox 360 krijg ik dan nog de kans op het nog te krijgen dan?
je moet wel eerst "ja" selecteren maar als je aan live hangt blijftie bezig tot je 'm hebt geinstalleerd.
Ja, alleen als je op de vorige pagina kijkt naar Fardo's post.. Dan zie je dat er waarschijnlijk wel Msn op de 360 komt, maar dat we daar nog een tijdje op moeten wachten..