Onlangs xbox360 opgestuurd voor E67 error. Laatst terug gekregen en geupdate met de nieuwe firmware. Sindsdien regelmatig vastlopers tijdens het wisselen van blades in het dashboard en vastlopers in demo´s (zoals rumble roses x)... Onstabiel apparaat imo als je het vergelijkt met xbox 1. Daar heb ik eigenlijk nooit een vastloper mee gehad.
Ik heb nu wel iets raars ontdekt. Volgens mij een klein bugje. Als je online je profiel wilt bewerken. Dus bijv. je motto en je slaat hem daar na op MOET! je uit een gamerpic kiezen. (normaal staat hij gewoon op je gamerpic die je op dat moment aan hebt staan) Maar nu staat die er niet bij. En moet je dus een gamerpic kiezen die je helemaal niet wilt (om dat er alleen maar van die oude zooi tussen zit) Dan krijg je dus online die oude gamerpic maar op live je normale. Dit komt volgens mij door de 2 gamerpics die je nu kunt instellen.
Ik heb ook wel het gevoel dat guide een bit trager gaat Waarschijnlijk omwille van het opkomende multi-tasking (guide + game) waarbij misschien console game developpers nog nooit met gemoeid zijn geweest ... Ik denk dat pas als de PS3 uitkomt we zeker weten of de X360 een hangend beest is of gewoon een feit is dat de next-gen systemen gemaakt zijn om te blijven vast hangen. Ik denk het laatste
Nou net na de update liep mn x box ook 10 keer vast ik kon cod2 niet meer spelen online en heb ik hem 1 dag helemaal niet gebruikt, en vandaag en gister heb ik gewoon alles weer kunnen spelen zonder vastlopers of zwarte schermen. Volgens mij moest mn x box er effe aan wennen ofzo aan die update
Wouw! 1 hele dag je xbox niet gebruikt... iig, mijn live valt de hele tijd uit, kan je miss ergens instellen met de nieuwe update datie na een bepaald aantal minuten uitgaat? Als dat zo is staat dat bij mij enabled want ik raak echt de HELE tijd disconnected.
Ik kreeg vandaag om 12.00 uur weer een melding van een update van het dashboard. Weet iemand misschien hier iets van???
Ik weet niet waar ze mee bezig zijn hoor, maar net werd ik opeens van live gegooid en nu loopt opeens heel de xbox vast..
ik word ook constant van live gegooid... echt ik probeer nu al 2 dagen rumble roses te downloaden en telkens na 10 min. online gaat live weer uit.
komt denk ik niet door de update maar door je instellingen of slechte bekabeling of een ander probleem
Denk dat het wel door die update komt dit heb ik nu ook sinds die update. Hiervoor had ik nergens last van ook loopt die steeds vaker vast. Hoop voor ms dat zze dit kunen oplossen anders ga ik ook over op playstation ik bedoel ik koop geen apperaat van €400 om steeds vast te lopen. Bij de oude xbox had ik nooit last van dit soort dingen.
Ja ik heb er last van en degene waar ik mee aan 't voice chatten was ook... En nee, het ligt niet aan de kabels want het heeft de laatste maanden gewoon goed gewerkt.
Hij disconnect gewoon van live na een tijdje terwijl ik met iemand aan het voice chatten was (verder niks). Toen deed ik 'test xbox live connection', wat ie gewoon normaal deed en kon daarna ook weer op live. Na wat heen en weer gaan in de tabbladen liep ie vast.
Het is een kleine update maar het update process duurde langer dan de vorige update..tevens heeft deze update mijn probleem die ik na de vorige update kreeg helaas niet verholpen..En kom ik er vandaag ook achter dat de desbtreffende thread die ik vorige week had aangemaakt op xbox.com omstreden mijn probleem en tevens redelijk in gediscusseerd / bekeken werd gewoon verwijderd is?! Gaan we nu zo met klanten om?