1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Juni grote Xbox Dashboard update

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Plagu3lord, 12 mei 2006.

  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hmmm ik heb die thread in iedergeval niet verwijderd en ik ben daar moderator :eek: .. heb jij een thread titel voor mij dan kan ik er ff naar zoeken. (als ik weer thuis ben... kan hier niet op xbox.com komen :eek:)
     
  2. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er gebeurt:

     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2006
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    had ik al gepost karf ;)
     
  4. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    De thread titel is: "Xbox freezes after update" en had ik geplaatst in "Technical Issues". Alvast bedankt..
     
  5. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb helemaal gen problemen niet langzaam niet blijven haken en nooit gediconnected, dus het ligt niet aan MS. Hoe zou het een godsnaam dat een ander een slecht update krijgt wat al raar klinkt
     
  6. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb 2 xbox 360 sinds de launchday en eentje gebruik ik dagelijks en had tot de grote update nergens last van...Ik gebruik "memory" onder de system blade regelmatig en na de update liep ik alle optie even na en op het moment dat ik "memory" druk loopt ie vast en dat gebeurde echt niet voor de update..De andere xbox 360 is ook geupdate en daar is niks mee aan de hand..

    Ik had dus een thread aangemaakt omstreden dit probleem en daar waren binnen een paar dagen al meer dan 50 reactie met mensen die ook problemen hadden na de update en de thread werd ook goed bekeken (2500+) en vandaag is de thread in een keer verwijderd :confused:
     
  7. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zette net mijn xbox aan en ik kreeg een scherm dat er weer een update beschikbaar was om te downloaden ?? weet iemand waarvoor deze nou was ??
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  9. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zette mijn 360 net niet aan en kreeg geen update, hoe kan dat :cool: ?

    Maar waar is die update nou voor?
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    leze lees de thread boven je ;) en post 612 en 624 ... deze update is voor de chinese vrienden
     
  11. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik gedaan, ik kwam niet verder dan dat de taal Chinees werdt ofzo :) ?!
     
  12. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    jep gelezen thnx !

    wat ik wil vreemd vind en dat werd ook gezegd dat het met de update zal komen is als je een spel erin heb ..dat er bij play game .. dat het spelnaam er zal staan .. maar dat is bij mij niet het geval .. bij jullie wel of ook niet ??
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Wat gezegd is dat bij een volgende grote update dit mogelijk er bij komt ... dus het is nog niet zeker .. In deze update zit deze nog niet
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2006
  14. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb die update ook gewoon gedownload
     
  15. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, je moet wel anders kom je niet op live :+
     
  16. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog een 2de update ontvangen gisteren. Had de grote update al gehad in de week. En was ook voor de console want er zat geen spel in de tray
     
  17. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg wat van die updates, net of het een pc is ofzo net wilde ik table tennis spelen blijft het beeld gewoon zwart wat is dat voor crap weer, nog even en ik doe mn 360 nog weg van ergernis.
     
  18. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    A minor Xbox 360 dashboard update was rolled out this morning. The update improves character recognition in the localized Chinese language version of the dashboard. No other features or known patches were implemented in the mandatory update. You'll be prompted to install v2.0.2858.0 the next time you sign into Xbox Live -- even if you aren't a Chinese language version user.
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    en je verwacht dat de ps3 geen updates krijgt
     
  20. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    tja dat is ook geen pc wat erin zit. En die console werkt ook zonder besturingssysteem... 8)

    sommige mensen moeten eens beginnen na te denken over hoe zo een ding ineen zit...|:-
     

Deel Deze Pagina