Over die updates gesproken, weet iemand meer over het landsvlaggetje bij bepaalde mensen in de gamercard (Major Nelson bijv). Ik heb een poos terug ergens gelezen dat dit bij iedereen in de gamercard zou komen te staan. Ik persoonlijk zou dit een leuke toevoeging vinden en zou best wel willen weten of dit daadwerkelijk bij iedereen gaat gebeuren..:b:
Het is toch vreemd om zo maar een thread zonder redenen te verwijderen? Of ze willen niet graag dat veel mensen het lezen..Beetje jammer van MS
Meer mensen last van vastlopers sinds de update? Mijne loopt echt om de 20 minuten vast. Wéér terugsturen dan maar
Waar kan ik op die site dan precies zo'n vlaggetje toevoegen? Ik ben wel zo ver dat ik een andere achtergrond op m'n gamercard kan krijgen d.m.v. dat generate gamercard.
Heb zelf geen idee, kijk eens hier naar: En ik heb niks. Vraagje aan Fardo, waarom heb jij dat leuke mooie vlaggetje?
Dit zijn aparten Mygamertag.net plaatjes. Wij kunnen die nog niet kiezen maar mensen van Xbox.com al wel.