Ja dat viel mij trouwens laatst ook op die vertraging met dvd's kijken. Dacht dat het aan mijn gare tv lag ofzo maar dus niet.
Nieuw aangekondigde feature De Xbox 360 zal na de update van aanstaande dinsdag, 30 mei 2006, volledige ondersteuning geven aan USB-toetsenborden. Nu heeft de Xbox 360 maar een gedeeltelijke ondersteuning voor dergelijke toetsenborden. Bron: joystic.com
Ik heb anders geen problemen met het dvd kijken hoor. Maar wanneer maken ze het nou is mogelijk om video's af te spelen vanaf een usb stick. Of mogelijk maken om video's/muziek vanaf een usb stick op de harde schijf te zetten ( Ik wil anime kijken op mijn tv ).
de beste functie van de nieuwe update vind ik persoonlijk dat je tijdens het downloaden van demo gewoon kunt spelen.
deze snap ik niet helemaal?? active downloads? kan je dan toch meerdere dingen downen tegelijkertijd? of bedoelen ze de wachtrij?
Je hebt sowieso een wachtrij, maar misschien kan je er twee of drie tegelijk downloaden alleen moet je dat niet doen met een simpele internetverbinding!
Hoop ik komt er nog eens een update voor als je filmpjes op je USB/Mp3 hebt dat je die dan ook kan kijken op de 360.
Lijkt me echt een hele handige update worden dit! Wat was het toch eigelijk irritant om zo lang op je download te wachten enzo... Lange leve Microsoft!
Het is mij nog niet gelukt om me liedjes van me mp3 op de harde schijf van de 360 te krijgen.. Zal wel aan mij liggen dan