Idd. Ik had mediacenter /Mod je weet donders goed dat dit hier niet mag maar hij liep vast tijdens het opstarten van de extender op de 360 dus toen kon ik nog geen videos streamen. Nou staat er alleen maar bij "Watch Videos Stored On Your Xbox 360 Harddrive". Daar heb je wat aan als je geen videos op je hard drive kan zetten.
Kan iemand mij A.U.B deze vraag beantwoorden: ey kan iemand uitleggen wat ze bedoelen met tv? En ik zag ergens staan dat je HD films 30 mei kan downloaden als Batman Begins.
Dat zullen we aanstaande dinsdag wel zien, details zijn namelijk nog niet bekend. Ik neem aan dat de huidige ondersteuning enorm zal worden uitgebreid.
Ey filmpjes/liedjes die je op Windows media center hebt, kan je die in je Xbox 360 HDD zetten? Zo ja, hoe dan? En ik heb me Xbox 360 aangesloten aan Windows media center en heb alles btw
Halo 3 theme zag ik?! Nieuw account zeiden ze, dus die kunnen ze nog niet gedl hebben? (of gebeurde dit int filmpje? heb deeltjes doorgespoeld)
brengen ze ook nog ooit een volledige lijst uit met alle updates? Ik ben benieuwd of er stiekem ook nog (bv) software updates zijn ofzo (DVD-playback? )
ik gebruik ook een usb toetsenbord hoor! gebruikte op ps2 en nu ook op me xbox. Maar dat je andere dingen kan doen tijdens de downloads is wel chill:d nu moet ilk altijd w88 en als je te lang niks doet stop ie ook!
Hij stopt helemaal niet. Ik zet hem aan. laat zeggen 700MB demo. dan ga ik op de pc, en dan ga ik bv naar me vriendin. kom ik 5uur later terug, staat i op donkerder beeld. als ik dan me joystick beweeg, gaat me beeld weer aan, en staat de download opde voorgrond met: Download complete. Play now. Done.
bij mij wel!! als ik even stop dat het beeld donkerder is is de download bij mij gecanceld! ff naar options kijken denk ik maar
Vandaag, morgen, overmorgen en woensdag is het nog eind mei.. maar ik zie wel, boeiend als ie wat later komt, als ie maar goed is *)
Ik heb meerdere keren gelezen dat het pas op vrijdag 2 juni is....in een paar topics op http://forums.xbox.com/