Mmm, wel logisch, ze doen wel vaker reparaties op dinsdagen toch? Die xbox.com update was ook op een dindsdag kan ik me herrinneren Kan niets zijn, maar miss zit er dus een vaste dag aan vast
ja maar er wordt ook genoemd 5 juni... ik denk eigenlijk dat hij dan pas komt... anders hadden we hem al lang moet hebben...
Ik denk morgen. Of is 5 juni tegenwoordig ook al eind mei? MS had toch gezegd dat de update eind mei zou komen? So be it.
Stom dat we nog wat langer moeten wachten Maar deze update is echt cool. Goede verbeteringen, ik ben blij dat Microsoft goed naar de klachten en opmerkingen van iedereen heft geluisterd, in verband met de downloads en dat hij bij het opstarten nu ook naar het dashboard gelijk gaat (als je daarvoor kiest).
Nou ik weet niet wie allemaal het filmpje heeft gezien van 1up ofzo, die site, maar er stonden heel wat intressante downloads tussen de marketplace - newstile. Hoop dat dat niet voor de sier was.
Als het goed is wel, tijd is niet bekend, maar het blijft natuurlijk Microsoft. Die kunnen op het laatste moment de update nog een paar dagen uitstellen.
tis daar een stuk vroeger dus t kan nog wel ff duren.... /Mod Fardo: Tekst verwijderd zie [faq]faq[/faq]