goeie video op gametrailer.com laat lekker alles duidelijk zien, en sommige dingen zijn echt zo onwijs handig en nemen een paar irritaties bij mij weg.
lol maare idd allemaal handige dingetjes maar miss. dat ze ook een nederlandse dashboard kunne uitbrenge :\ niet dat ik geen engels kan ofso maar tog laat maar kome die update!
of 6 uur fso agja moet dalijk tog sporte al hoop ik tog dat hij om 6 uur komt kan ik dalijk na het sporte nog ff checke voordat gamekings en jense beginne
Een medewerker van Microsoft in Duitsland had gezegd dat hij 30 mei zou worden uitgebracht. Ook noemde hij als eerste de hoofd features die de update zal bevatten.
krijg net mijn xbox terug van reparatie en hij ging updaten maar of dat nu die nieuwe update was of nog een oude weet ik ga ik nu even bekijken. Ok was dus nog een oude update
Denk 't niet, want bij mij gaat ie niet updaten als ik opnieuw opstart. Hoop wel dat ie vanavond nog komt eigelijk.
Op zijn minst, het is namelijk helemaal niet zeker dat de update om 18.00 uur beschikbaar zijn. We hopen natuurlijk van wel \o/
Het blijft Microsoft, dus niets is zeker totdat het product daadwerkelijk beschikbaar is. Let's keep our fingers crossed