Jurasssic Park Operation Genesis

Discussie in 'Algemeen' gestart door Devink, 9 feb 2003.

1. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het ook niet. Vet vaag. Bij mij doet't dus niet. wil je eff stap voor stap zeggen hoe je het geinstalleerd hebt.

2. Devink

Devink Barbarian

Leuk Bevonden:
    0
    uh druk met je rechter muisknop op start(in de taakbalk) en dan verkennen , en dan ga je op zoek naar de map waar je die file heb in gedownload en doe je daar weer rechtermuisknop op , en dan naam wijzigin in setup.exe , en dan doet hij het

(ik heb trouwens het gevoel dat je me in de maling loopt te nemen , als je niet weet waar windows verkenner zit maarja...ik hoop dat het lukt )

3. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Downen, installeren en dubbelklik op icoon op bureuablad en spelen maar. Dat is het enigste wat ik er over kan vertellen.

4. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    okee bedankt. Ik neem je niet in de maling ;)

5. Raptor

Raptor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat je geen echt parkje kan bouwen in de demo. En dat rijden in zo'n auto gaat maar verrot vind ik. Foto's maken is wel cool trouwens. Lekker dichtbij komen, foto maken en snel achteruit rijden maar. :D

Het maken van dino's op site B is wel cool voor een tijdje , maar ik vraag me af of deze game wel 70 euro waard is. En zal de besturing op de Xbox wel lekker gaan?

Ik hoop dat je in de echte versie zelf door je park heen kan lopen/rijden ofzo (Zonder dat je daar zo'n missie voor hoeft te doen).

Muziek is nog het coolst trouwens.. ;)

6. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Offtopic:
    Hoi halo ik dacht als jij hier weg was gegaan.
    leuk dat je effe langs kom;)

7. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Hier ben ik het helemaal mee eens, Site B heb ik ook 6 keer gespeeld ofzo. Is echt wel stoer gedaan de dinosaurussen die in groepen blijven. En die reflectie in het water van de dino's zzzoooooo mooooooooiiiiii. Maar de rest vind ik bagger, maar muziek en geluid van de trex is weer bijzonder mooi.

8. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij luk't nog stteds niet. Wie heeft hier de beste link van het spel. Zodat ik er geen namen moet veranderen en zo.

Deel Deze Pagina