die air propulsion gun die is wel super vet. Net als die dual parachute thrusters. Ik zal die eens even van marketplace halen.
Het ziet er wel stoer uit, maar toch... Ik heb eigenlijk niks meer om voor te spelen zeg maar . Misschien als er ooit nieuwe chievos komen Misschien dat ik er over een tijdje anders over denk
Het lijkt me een über tof spel, maar dat heb ik wel met meerdere spellen beland, en ze uiteindelijk toch voor altijd in de kast belanden.
Vandaag op 40.60% geraakt, en 100 locaties 100% gehaald, nu lekker challenges en missies doen, en ik kom denk ik nog wel op de 50 deze week
Denk dat ik binnenkort maar een savegame terug pak - zodat ik niet in Mercenary Mode zit. Het begint me toch wel te irriteren dat het leger wel héél snel achter je aan komt, en ook gelijk met weet ik veel hoeveel man.
Verhaallijn uitgespeeld, nu alle side missies en collectibles nog doen. Maar wat de loopt de game bij mij vaak vast zeg. Elke speelsessie wel een keer, geheel random. :{
Vaag idd...ik heb er helemaal geen last van. Heb 'm ook op mijn hdd geinstalleerd..misschien is dat 't?
Dat zou kunnen, ik installeer nooit games op mn hdd. Dit is een van de weinige games waar het zo enorm vaak voorkomt.
Ik heb de game bij de release gedurende ander halve week vrij veel gespeeld, voor mijn doen dan (15 uur), en nu ligt ie al een tijd stof te happen Begon me toch vrij snel te vervelen.
Oh lekker zeg! Ik zit nu rond de 32% maar ga denk ik alleen nog wat Faction missions doen en wil de strongholds nog halen. Dan alleen de leuke achievements nog doen en dan ben ik er wel klaar mee. Heb weinig zin om alle collectibles op te gaan halen, ben er al een tijdje mee bezig geweest maar het zijn er echt veel.
100%? Veel succes, dat is echt onmogelijk. Al die losse weapon en vehicle parts die gewoon overal verspreid liggen, niet te doen... Of bedoelde je 100% van de achievements?
Zojuist de game 50% gecompleted en dus een achievement gekregen, binnenkort gelijk door voor de overige 25
Ik zou het wel fijner vinden als de game niet bij ieder dingetje wat ik oppak laat zien op hoeveel procent ik zit. Zo lijkt het nog trager te gaan.