Zeker wel! Nouja..als men vader niet men xbox van de kast had gestoten waardoor er een megakras op het spel kwam te zitten en hij nu dus naar de polijster is. Maar afgezien van dat is hij mentaal nog zeker aanwezig. Niets mooier dan een wedstrijdje touwtrekken tussen een militair en een straaljager
De update is misschien een beetje laat, maar het is imo wel een goede update. Van het eerste punt heb ik een keer last gehad (gelukkig kon je het verhelpen door een race te starten), het tweede punt is ook mooi dat ze het veranderd hebben, want dat vond ik altijd zo irritant, het derde punt had natuurlijk al veel eerder veranderd moeten zijn (die bus spawnde nooit!) en van het laatste punt heb ik eigenlijk nooit last gehad, maar het kan zeker geen kwaad. Ik ga hem binnenkort nog eens uitspelen op de hoogste moeilijkheidsgraad, dus dan is deze update mooi meegenomen
Ik heb deze game alleen een paar missies gedaan en sindsdien ligt ie op me te wachten, dus zal weinig van die update merken, maar toch kan alleen maar positief zijn, toch.
Ik ga toch nog ff wachten met de game en hem dan gewoon voor de (nieuwe) pc halen. Gelijk die mod(s) erbij en met me G500 spelen. *Kuch patser kuch*
Haha echt vet, ik zit pas op 4% van het spel, maar ik vloog met een heli naar dat eiland Military Harbor. Net overleeft en toen daar zo'n Tuc tuc boom boom gespawned en alles kapot geschoten. Moest wel 6x een nieuwe spawnen maar gelukkig krijg je veel geld. Beetje overpowered ding met dat unlimited ammo haha.
Zojuist de vanderbildt leisureliner gevonden, achievement behaald Wtf, er komt ineens een 2e voorbij gereden, die patch werk echt.
Kan je alleen op bepaalde plekken de black market bellen? Ik wil hem steeds bellen maar dan lukt het niet, er komt dan een rood rondje in beeld te staan.
Moet je een beetje met op en neer tot je een plek vindt van waar het wel lukt. Moet een vlakke locatie zijn ofzo, en ik geloof dat je niet aangevallen mag worden ofzo.
Hoe vinden jullie de game tot nu toe? Ik ben van plan de game voor een mooi prijsje op de kop te tikken. Vandaag een stuk bij iemand gespeeld en het was echt cool, ik kon gewoon daadwerkelijk een Boeijng 747 jatten en dergelijken, dat had ik niet verwacht. Is de game 35 a 40 euro waard? Ik heb geen zin om allemaal reviews te lezen,maar is vooral het lol trappen in die game de kracht of zijn de missies daadwerkelijk ook best vet? Danke!
Persoonlijk vindt ik deze game helemaal niks, maar om er zelf een goed oordeel over te kunnen geven moet je even de demo downloaden van XboxLive.
Die vond ik erg nice een paar maand geleden, maar ja het is een demo, niet de volledige game. Ik ben benieuwd naar wat mensen die hem flink wat uren gespeeld hebben ervan vinden tot nu toe.
Het is alweer een tijd geleden, maar ik heb er toch bijna 80 uur ingestoken. Persoonlijk vond ik het een leuke game om te spelen. Alle mogelijkheden, grote map, 'geinige' missies, etc. Ik heb er toen €50 voor betaald (de LE zelfs) en daar heb ik nooit spijt van gehad. Alleen het gedeelte waar ik puur voor de chievo's bezig was (75% completion vooral) was een beetje aan de saaie kant . Ik denk niet dat je er spijt van krijgt als je hem voor een euro of 30 kan krijgen, vooral niet als je de demo leuk vind
Ik verwacht de game morgen binnen te hebben, dus nog even voordat ik maandag een weekje op vakantie ga, Just Cause 2 spelen . Nou is dit dus echt een spel waar je gewoon gestoorde shit moet uithalen, het draait echt puur om de fun bij deze game, daarom heb ik de game ook besteld. Nou vroeg ik mij af, wat zijn leuke dingen om te doen? Wat zijn gewoon gave dingen om uit te halen buiten de missies om? Enige tips? Of kan ik het beter gewoon zelf uitzoeken?
Met je grapple hook opstijgende boeing 747's vastmaken aan de landingsbaan, vliegen ze alle kanten op.
Ik vond het wel teleurstellend dat de grapple hook soms zo snel losliet. Ik wilde altijd mensen op hun scootertje in het voorbijgaan vastmaken aan het wegdek, maar de grapple hook sprong gewoon los. Er was zo veel meer mogelijk geweest als die hook altijd en alleen maar losgelaten kon worden op commando.
Wat ik ook jammer vind is dat je niet meer als een vlieger achter auto's aan kan hangen met je grapple hook. Of aan een vliegtuig, dat zou helemaal vet zijn. Zonder parachute zou dat ook cool zijn. Helemaal als het vliegtuig allemaal gaat stunten. Maarja dan moet je eik ook co-op hebben. Hopelijk zit dat in JC3.
Ik speel de game nu een half uurtje en vermaak me prima, echt cool. Er zit geen cover systeem in de game he? En wanneer je richt, kan ik dan de camera veranderen? Zoals het kan bij Alan Wake en RDR?
*schopt topic, stomme zoekfunctie vind em niet eens* Ik ben net begonnen (op de pc) en nu heb ik 2 basissen op 70-80% maar ik zie verder niet zo wat ik kan vernielen. Wat voor soort dingen zou ik kunnen missen/over het hoofd zien?