1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Just Cause 2 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Distoration, 6 apr 2010.

1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Packages, zie je op de radar helemaal links die satelliet. Als die knippert ben je in de buurt van zo'n pakket. Liggen altijd wel wat van die dingen.

2. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ah die horen er ook bij ja. Kzal eens gaan rondlopen overal tussendoor.

3. KU7J3N

KU7J3N Knuffelbeer

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom je aan die radar die packages detecteerd? Ik heb namelijk alleen die map, als ik een basis 100% probeer te krijgen zit ik altijd minstens 10 minuten te zoeken naar dat laatste pakketje. Moet ik hier DLC voor downloaden of iets dergelijks? Ik heb namelijk de main story al uitgespeeld en ik speel op hardcore, waarschijnlijk heb ik daarom die detector niet. Lijkt me wel zo handig als je weet in welke richting je moet zoeken :{

4. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Dat komt omdat de search engine van vBulletin veelvoorkomende woorden negeert, en in het Engels is geprogrammeerd. En laat 'just' en 'cause' nou allebei net een veelvoorkomend Engels woord zijn volgens dat ding. Er was ook nog geen manier gevonden om dat ongedaan te maken trouwens, dit is wel eens aangegeven.

Via Google kan je hem gewoon vinden.

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Als het goed is heb je die radar gewoon hoor. Ik speel ook op Hardcore en heb volgens mij al vanaf het begin dat radartje waarmee je packages kunt vinden.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Tijd dat er een deel 3 aangekondigd word, met 4 player co-op en nog meer physics objecten.

Heb me erg vermaakt met deel 2 maar als je de story uit hebt is het wel heel veel grinden om alles op 100% te krijgen.

7. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Dat was bij Deel 1 niet anders. Co-op en wat andere mp modes zou wel geniaal zijn, mogen ze van mij de wereld de helft kleiner maken dan de wereld in deel 1 was, dan is die nog enorm namelijk. Moet nog steeds JC2 eens scoren :p

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Aan de ene kant is het erg tof dat die wereld zo enorm groot is maar aan de andere kant is er inderdaad ook wel wat te zeggen voor een iets compactere map. Het is wel veel reistijd die je in deel 2 kwijt bent.

Maar dat is ergens ook wel de charme van het spel

9. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Als er nou meer (leuke) dingen te doen waren in de map dan was het niet erg geweest, maar afgezien van dorpen mollen is er gewoon geen zak te doen. In RDR is nog meer te doen dan hier en die wereld is een heel stuk kaler.

10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ach, ik vind het eigenlijk wel goed zo... O-) Lekker grote map behouden. Hoeven van mij ook geen activities bij.
    Geef me alleen misschien een extra gadget oid om mee te spelen... meer over the top wapens.

co-op en MP kan me ook gestolen worden.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    co-op lijkt me echt lachen, vooral omdat er dan meerdere grappling hooks is het spel zijn. Kun je vast leuke truukjes mee uithalen

12. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet wel meerdere grappling hooks kunnen gebruiken met een mod op de pc.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Klopt, maar daar heb ik op de 360 niks aan :+

14. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Toch wel een van de tofste games die ik gespeeld heb. Vond de grote wereld juist echt bruut, ook al is er niet overal veel te doen geeft het je toch wel een gevoel van vrijheid.
    Echt heel tof, jammer dat ik hem al weg heb gedaan.

15. GundamBlade

GundamBlade Broken,Beat&Scarred

Leuk Bevonden:
    0
    Die radar verschijnt alleen als je bij een package in de buurt bent. Hoe dichter bij je bij de package komt, hoe meer strepen die radar aangeeft. Als je erg dicht in de buurt zit, begint hij te knipperen, en word er met een witte pijl in je beeld aangegeven waar hij ligt.

Als je naar die dingen op zoek gaat in towns of een basis, kan je het best met je parachute rondzweven.

16. KU7J3N

KU7J3N Knuffelbeer

Leuk Bevonden:
    0
    Na 30 uur speeltijd is het me nu die radar detector eindelijk eens opgevallen. Zoals hierboven vermeld word verschijnt die alleen als je in de buurt bent van een package, alleen jammer dat ik er helemaal niets van kan zien. Het is echt een heel klein icoontje in het hoek van mijn scherm waar ik helemaal niets van uit op kan maken, ik kan er pas wat van zien als ik 10 cm van mijn beeldscherm af ga zitten. Ach, ben nu op zoek naar alle faction items en als ik weer settlements op 100% wil halen ga ik wel wat dichter bij mijn beeldscherm zitten. :F:

Bedankt voor de uitleg.

17. GundamBlade

GundamBlade Broken,Beat&Scarred

Leuk Bevonden:
    0
    Haha dan heb je best een klein scherm volgens mij. Ik zie dat icoontje perfect.

18. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Heb je toevallig nog een oude beeldbuis? :+

19. KU7J3N

KU7J3N Knuffelbeer

Leuk Bevonden:
    0
    Nope, ik heb een vrij nieuwe Samsung syncmaster HD Tv. Maar als ik volledig wil genieten van de visuele kant van een spel ga ik meestal zo'n 2 a 3 meter ver op de bank onderuit zitten. Tevens zit ik dan precies op de goede plek om ook van de 5.1 surround sound te genieten. Als ik intensief een online game ga spelen dan ga ik wel wat dichter bij zitten zodat ik bij een game als Call of Duty of Battlefield de vijanden wat sneller zie en daar op kan reageren. :9

Maar als ik zo wat screenshots van Just cause 2 bekijk dan staat die hele map bij mij veel verder in de hoek. Die detector zit echt tegen het randje van mijn beeldscherm aan. Is er geen manier om dit te veranderen in-game? Ik zag namelijk bij de video instellingen wel dat je de HUD kon aan passen. Wel handig dat je bij een game als Cod precies de HUD aan de afmetingen van je beeldscherm kan aanpassen.

Even ter vermelding dat ik bij geen enkele andere game problemen (in hoeverre je dit een probleem kunt noemen) ondervind. Alleen bij Just cause 2 let ik eigenlijk nooit op de radar. Ik zet een waypoint op mijn map en volg de pijl, ondertussen vlieg ik langs dorpjes en andere objecten die mijn interesse trekken :cool:

20. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ben weer eens bezig met de game, maar tjonge jonge wat raak je snel out of ammo. En nergens zijn ammo crates te vinden, kijk ik er nou overheen of is dit ook echt het geval? Ik moet gvd elke keer weer guns erbij kopen bij de Black market dealer. En zonet had ik 16 granaten erbij, ik sterf en alles kwijt. Maar mijn geld is wel gebruikt, slecht hoor.

Deel Deze Pagina