1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Just Cause 2 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Distoration, 6 apr 2010.

1. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Eerder logisch... wees blij dat je uberhaupt respawned.
    En gewoon vijanden killen en wapens/ammo pakken/jatten. En soms heb je heel veel ammo crates en soms weinig.

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Hoe bedoel je wees blij dat je uberhaupt respawned? Je moet de hele missie gewoon overnieuw doen, maar natuurlijk respawn je, wat zou er anders moeten gebeuren? :)

3. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Hele game opnieuw ofc. :)

4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hahaha nou dat zou echt gestoooooord zijn :)

Ik kijk op mijn map en zie nu bijvoorbeeld bij een bepaald vliegveld 0% staan, verder kan ik er niks doen, wat betekent dit?

5. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan er waarschijnlijk wel iets doen.
    Chaos of die dozen vinden.
    Weet nie meer hoe ze heten want is al lange geleden dat ik de game nog eens speelde :thumbs:

6. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Gisteren ook lekker veel choas gemaakt, heerlijk! \o/
    32 Uur op de teller en nog steeds het spel niet uitgespeeld! Je kan zo veel steden naar 100% brengen niet normaal en ouwehoeren met de grippel haak hoort erbij.

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    En die steden help je naar 100% door die beelden te mollen en alle vijanden te slopen daar toch? Want qua echte story missies zijn er nog niet heel veel, ik heb echt maar een paar op de map staan.

8. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Als je de beelden, steden, kisten op pakt en naar 100% haalt dan krijg je meer story missies (Factions) Etc.

Hoeveel heb je op 100%?

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Zo te zien helemaal niks nog, het was een flinke tijd geleden dat ik de game speelde ,en deze dingen zijn allemaal in het begin uitgelegd,maar ik was het allemaal vergeten. Ik heb nog geen enkele kist opgepakt ook. Dit moet met een chopper neem ik aan he?

10. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Op geven moment als je dicht bij een kist bent dan begint je (Radar links boven in de hoek.) één, Twee, drie, streepjes daarna begint het te knipperen en dat betekend dat je dicht bij een kist bent, daarna kan je er vervolgens tegen aan lopen en pak je de kist op. Natuurlijk blijft het daar ook niet bij, je moet ook choas maken (Dingen kapot maken om de procenten te halen.).

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Dan ga ik dat maar eens doen, in Panau City moet ik nog hardstikke veel doen dan qua procenten. Ik zat me al helemaal rot te zoeken naar missies,maar logisch dat die er nog niet zijn. Ik zie ook dat ik een Faction stronghold heb daar , Pelabuhan Saudagar Harbor, en die is 45% complete.

Oooh fijn is dat, die race missies moeten dus ook dan...nah, dat gaat em echt niet worden. Vliegtuig is al amper te besturen vind ik en getimede race missies kunnen mij echt aan mn reet roesten,vreselijk onzinnig vind ik die.

Laatst bewerkt: 20 feb 2011
  12. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Het hoeft niet perse naar 100% om meer missies te krijgen. Je moet gewoon meer chaos veroorzaken. Je zult eerder klaar zijn met de missies dan met alle steden op 100% krijgen. 100% staat gewoon leuk.

En al die kisten geven ook bonussen om wapens te upgraden of health bonus.

edit; die race missies hoef je ook niet te doen om steden op 100% te krijgen, tenzij dat specifiek voor een stad is of zo? Dacht het niet. Wel als je het spel zelf op 100% wilt krijgen gok ik zo.

Generators en kisten mis je vaak. Gewoon wat met grapple hook heen en weer schieten en de richting om gaan dat het sterker wordt en herhalen.

Laatst bewerkt: 20 feb 2011
  13. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    :thumbs: Dit had ik er niet bij gezegd, bedankt bij deze.

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Is er een mogelijkheid om voertuigen ergens te stallen, zoals ook in GTA kan? Ik heb nu bijvoorbeeld dat eerste vliegtuig gekocht en ik wil dat niet steeds blijven doen, dat is echt sneu geld, maar zijn er soort van plekken waar voertuigen onthouden worden door de game, zeg maar?

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nope. Want als je naar de andere kant van de map moet in Just cause 2 om je vliegtuig uit de garage te halen ben je een half uur verder, dus dat schiet niet echt op :+

Vond wel dat ze dat shoppen wat sneller hadden moeten maken

16. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Kon je niet altijd naar een andere basis warpen in JC1? Of is dat mijn fantasie :+

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Owja, je kan je laten droppen door die wapenhandelaar.

Maar dat kost ook geld en tijd dus kun je hem net zo goed een nieuw vliegtuigje laten droppen :+

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ja dat bellen naar die Black Market dude en dat laden is best vervelend soms, soms gaat het ook vrij snel echter. Maar soms duurt het ook raar langs, dan blijft het scherm flink lang zwart en dan staat er pas loading.

Maar nu ik de game zo'n beetje de hele dag speel, afgezien van pauzes, begin ik het wel heel tof te vinden nu. De missies zijn ook best leuk aan het worden nu. Ook het parachuten en dan de grapple gebruiken om sneller te gaan werkt goed. Ook die berggebieden zijn prachtig, en doet me ook beetje denken aan San Andreas. De nieuwe GTA moet dit ook echt krijgen, een gebied buiten de stad, bergen, heuvels..natuur, dat maakt het zoveel toffer.

Laatst bewerkt: 21 feb 2011
  19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Waarom heeft deze game zo'n kranzinnige bass? Eeeeecht...ik heb mijn surround set's bass/subwoofer setting al op -8 staan ofzo, dus gewoon UIT eigenlijk...en nog hoor ik die bass behoorlijk de game. Best irritant wanneer ik de game in de avond/nacht speelt, want zeker weten horen de onderburen dit. met geen enkele andere game is dit zo erg.

Als ik bijvoorbeeld Dragon Age erin zou doeon, zou ik amper bass horen :confused:

20. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Zie het probleem niet?

Je kan toch het geluid via de tv doen of was dat nog niet bij je opgekomen.

Deel Deze Pagina