Daar heb ik er nog genoeg van. Helaas maar eentje ook daadwerkelijk geupload, de rest staat nog op de PS3. En dan is dit nog de minst erge. Happy zijn na het finishen van een race. \o/ Beetje voor je uitstaren, en opeens zie je die mast staan. FUUUU! ABORT! Ook net geupload: in deze vlieg ik gewoon wat rond .Geen idee waarom ik deze geupload heb. Is best saai. Ik was aan het wachten op de zonsondergang, maar het kwam maar niet. Snel maar weer van mijn YT verwijderen
Haha, doe ik ook altijd! Met die kleine Jet (naam kwijt) lekker 'net boven het water' en 'net boven de bomen' vliegen! Lekker langs de bergen op 't nippertje en dan proberen weer te landen! Geniaal Zo maar even opstarten, krijg er nu alweer zin in.
Vond het vetste toen ik m'n riksja aan een taxiënde vliegtuig vast maakte, weer in de auto ging zitten en toen achter het vliegtuig door de lucht vloog en aan het touw om het vliegtuig heen schoot
Krijg helemaal weer zin in deze game na het zien van de filmpjes . Misschien maar weer eens in mijn Xbox drukken!
Wel weird dat deze filmpjes van vandaag maar 360p zijn, terwijl die van vorig jaar 480p zijn. (hier schiet ik! ) Maar goed, ik zal de enige zijn met de PS3 versie, dus er zal niet veel te vergelijken zijn met anderen. Dus zie het maar als filmpjes om nog meer menesn aan te sporen om weer te spelen. Een van de weinige games die ik na meer dan een jaar nog speel.
Ik snap niet hoe ze in een game zo slechte voices kunnen steken, ze horen dat toch zelf ook dat het op niets trekt? Anyway, JC2 blijft een zalige game, zit nu aan 50%, ooit haal ik de 75!
Just Cause 2 is voor mij echt een twijfel gevalletje. Het lijkt me enorm leuk om te spelen vanwege de vele mogelijkheden en de grote spel wereld, maar aan de andere kant lijkt het me snel vervelen. Misschien wel leuk om deze op te pikken voor een tientje in de bazaar.
Nee verveelt echt niet snel, zoals je zegt je hebt zoveel mogelijkheden Heb de game meer dan 80 uur gespeeld en voelde totaal niet aan als 80 uur. Als je houd van gewoon shit uithalen is dit de game voor jou. Ik heb me echt vermaakt met deze game, en verbaast over wat je allemaal kon uithalen Je kan echt zoveel doen, tis maar net hoe creatief jezelf bent.
De vorige keer toen ik druk bezig was met JC2 werkte de video capture functie niet goed. Maar er is blijkbaar een patch voor gekomen en dus haal ik alles in. En verveel ik jullie er dus mee. 3 weer geupload (en tig meer lokaal opgeslagen ) Free fall + zonsondergang = awesome (Jammer van die wolken.) Bochten zijn levensgevaarlijk! Deze keer ook een beetje actie
Als het goed is krijg ik Just Cause 2 vandaag binnen. Heb er eigenlijk wel zin in, vond deel 1 ook wel een toffe game. Ging net even een trailer opzoeken van Just Cause 2, moet je die eens checken i.c.m. dit: [yt]5kjs-SC70Wg[/yt] [yt]lOJqicM6x84[/yt]
Ik heb vorige week Just Cause 2 opgehaald, maar verder de game nog niet echt veel gespeeld. De game lijkt mij echt enorm leuk!
Ga je veel plezier van hebben. meer dan 100 uur in gestoken. Is echt vet. Beetje stunten en vage shit uithalen, met op de achtergrond wat System of a Down op. Masterlijk. Me zo mee vermaakt dat ik deze week nog ergens het eerste deel heb weg gehaald Hoop dat ie een beetje in de buurt kan komen van het tweede deel.
Inderdaad veel plezier mee gehad, een paar weken geleden nog even opgestart, altijd leuk om even wat rond te ouwehoeren. Beetje iedereen afslachten in de Mile High Club, wat een tijden