Zal het eens proberen. Wat grover geschut dan waar ik het tot nu toe mee heb geprobeerd. edit: Oh. Wacht. Geniaal idee. Het beginstuk op een lager niveau spelen. Het is veel te warm om me zo veel moeite te doen. Vooral als ik het tegen de 40 stuks weer verpest.
Zo, flink vooruit gegaan qua achievements. Natuurlijk voor filmpjes gezorgd. (je ziet de unlock van de achievement niet, maar als je dit hoort weet je dat ie was unlocked. Niet dat dat er iets toe doet, maar ja) Eerst waar je in alle vehicles moet rondcrossen. Deze duurde teh lang voordat ik em vond: Dit was de laatste Nu ook 1000 resource dingen gevonden Eindelijk Wrecking Ball. Voordat ik op dit vliegveld begon rond te rijden had ik nog geen enkele kill op die manier gehaald. Vaak vond ik de grapple hook wat te fragiel om ermee te prutsen. Leuk, maar het schoot te vaak te snel los. Bridge Limbooooh Om het af te maken liet ik natuurlijk even mijn zieke skills zien door tussen gebouwen door te vliegen *ahem*... (normaal lukt me dat wel hoor, zo op mijn zij ertussen door vliegen! ) Ik had ook nog een awesome filmpje waar ik mijn 150e faction dinges oppikte, maar die kutgame had het niet opgenomen terwijl ik zeker weten op de Start Capture knop had gedrukt (ik weet... het is waarschijnlijk wel mijn eigen schuld, maar ik baal er gewoon van De leuke captures mislukken altijd) Deze moet ik nog: Als je voor het eerst ziet dat je maar 75% completion hoeft te halen denk je dat het een makkie wordt. Maar goddamn zeg... Zit je je uiterste best te doen krijg je net 0.000001% erbij. ~60 uur gespeeld, ~55% completion. Helaas is er geen manier om het te boosten, sneller te laten gaan of wat dan ook. Gewoon braaf alles oppakken.
Ik heb hem vandaag uitgespeeld, ga nog een paar achievements halen en that's it. Ben er klaar mee, te veel uur in gestopt.
Hoorde net op de radio in Sleeping Dogs reclame voor Panau, kwam me al bekend voor. Panau is de wereld van Just Cause 2, lol.
Ach, 40+ is ook niet mis. Moet nu zelf nog 1 achievement... Die van 75% uiteraard. Het schiet niet op! Vandaag wel nog 30 road kills gehaald (PS3 liep vast bij het uploaden van het filmpje Ik weet dat jullie het graag hadden gezien! Ik zat iig met een jet mensen te pletten) en alle Faction Missions completen. Wilde wel dat het zo was uitgekomen dat een andere mijn laatste was. Wat een crappy missie. Hiervoor nog een paar gedaan met veel spektakel en actie, krijg je dit als laatste... Een waar de controls niet werken (letterlijk dus; het schieten op de motor gaat niet) Nu de game even laten rusten. Ik moet nog 15+%. Zal wel 15+ uur duren.
Maar het werkt niet! Ik druk op op de schietknop maar er gebeurt gewoon niks (op soms een paar kogels die eruit sputteren)
Maar er komen geen kogels uit als ik op de knop druk (inhouden ook niet)! Dat is het hele probleem. Ik snap wat ik moet doen, maar het gaat niet. Niet door mijn onkunde, maar doordat de game niet werkt. Stomme bug ofzo. Al heb ik het natuurlijk inmiddels gehaald zoals in het filmpje te zien is, dan maar te voet ipv op die domme motor.
Ik zag in het filmpje dat je wel schoot via de moter, of heb ik dit verkeerd gezien? Wel gaaf trouwens dat je knalde tegen de paal! Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Ja, heel sporadisch sputterden er een paar kogels uit, maar ik hield de hele tijd de knop ingedrukt. Andere pogingen drukte ik heel vaak achter elkaar op de schiet knop (dit was dan vaak het moment dat er soms een paar kogels uit kwamen). Niks werkte om fatsoenlijk te kunnen schieten. Heel vreemd. Tegen palen aanrijden ben ik heel goed. Ze zijn heel smal, maar ze werken als een magneet.
na 2 jaar en 4 maanden is het dan toch zo ver. Hm, filmpje is langer dan ik dacht. @8:44 zijn de stats waar ik mee ben geëindigd. Ik zei een week geleden dat ik de game even zou laten rusten, maar dat is dus niet echt geluk. Opeens erg veel uren in gestoken. Op naar Just Cause 3! Hopelijk op next-gen.
Ik ben ook maar eens begonnen met dit spel en de eerste indrukken zijn goed. Wat een gigantische wereld zeg! Ik typ deze post nu met 1 hand omdat ik met de andere een helikopter vooruit duw omdat ik 20 km (!) moet vliegen. Krijg er een lamme arm van haha. Wel jammer dat je gekochte vehicles niet op kunt slaan of dat ze de 2e keer gratis zijn ofzo.