1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Just Cause 2 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Distoration, 6 apr 2010.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Wel vreemd; toen de game pas uit was ( FC3 ) zag ik heel veel positieve reacties. Nu, een paar maanden later, bijna alleen nog maar relatief negatieve. Jammer.

Ach ja, weer een game minder te spelen. :+

2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.113
    Het is weer een shooter met een dun verhaal, daar ben ik wel wat op uitgekeken, de mooie omgevingen helpen daar helaas niets aan.

3. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
  4. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ik vond FC3 geen slechte game alleen de replay waarde is echt 0,0, bij JC2 heb je zoveel meer nog te doen ook na het uitspelen van de story mode vanavond ga ik JC2 ook maar weer eens opstarten heb er nog genoeg side missies om te doen.

5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    FC3 vind ik beter. Maar vermaak me prima met JC2. Toen die uitkwam leek het me niks. Nu geleend van een vriend en dik aan het spelen. Scheelt ook wel dat ik eigenlijk niks anders te spelen heb atm. Game is wel repeterend, maar op de een of de andere manier blijf ik toch doorgaan ...

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik vind JC2 ook een echte zomer game. Dus zodra de temperaturen weer omhoog gaan zal ie bij mij ook weer gespeeld gaan worden. Op naar de 100%! :+ (al is dat volgens mij letterlijk onmogelijk)

7. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.113
    Volgens mij had een XBW'er dat wel gehaald, kreeg er volgens mij geen speciale melding van of iets dergelijks :+

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Oh, ik dacht gelezen te hebben dat er een paar torens geglitched waardoor het niet kon. Misschien is dat ondertussen gepatched dan.

9. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    2x geprobeerd me op JC2 te storten, maar de game weet me niet te pakken. Reed maar wat rond, en vond de omgevingen saai en leeg. Kon alleen maar wat op daken steeds klimmen en heen en weer slingeren. Denk dat het wel een toffe game is, maar het pakt me op de een of andere manier niet.

10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Had ik in het begin ook. Even doorzetten en plotseling pakt het je en dan zit je erin en voor je het weet ben je overal chaos aan het veroorzaken. Missies zijn ook wel leuk, soms frustrerend door tijdslimit of type voertuig dat je moet besturen.

Ik free roam steeds erg veel, nederzettingen en militaire basissen unlocken en op 100% krijgen en als ik daar een beetje genoeg van krijg weer 1 of 2 missietjes en repeat!

De parachute is echt heerlijk icm de hook. Ik beweeg me eigenlijk altijd zo rond, direct em snel. Haak op grond richten, parachute openen en vervolgens je via de grond steeds voortslepen. Heerlijk!

Laatst bewerkt: 28 mei 2013
  11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.773
    Deel 1 en 2 maar besteld voor de 360. Morgen of overmorgen binnen. :cool:

12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Gelukkig had je toch nog geen backlog :)
    Een is wel een stuk minder dan deel 2 volgens mij ...

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ja, ik had deel 1 rond de release gekocht en vond het geweldig maar ik weet niet hoe die nu nog is tov 2 (graphics, gameplay etc). Ik weet wel nog dat de game genoeg glitches had. :p
    Ach, als je gewoon met deel 1 begint zul je er niet veel van merken.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.773
    Ongelooflijk van Nedgame zeg. Ik bestel de games ruim na 16:00 uur, 16:37 geloof ik en ik krijg alsnog even later de verzendbevestiging. _O_

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Fuuuuuuu!! Loop tegen een major bug aan ben ik bang. Ik ben eerst heel veel gaan free roamen en nu heb ik als het goed is alles al unlocked. Chaos meter, next mission, next stronghold meters lopen niet meer op (maxed).

Alleen mist de 3e blauwe stronghold mission (en tevens de 9e/laatste voor mij). Echt butt, kan ik in het gebied rechtsonder geen stronghold krijgen en ik mis er een achievement door...

Grumble!

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.773
    Games beide binnen. Vanavond denk ik maar even testen. :9

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Tot mijn opluchting was de laatste stronghold ineens wel weer beschikbaar.

Wat betreft de completion, de challenges leveren % het meeste op 0,10% completion per challenge. Laat ik die nu net allemaal skippen ... Hou niet van racen enzo ...

Zit op 49% met 210 locations op 100%, alle strongholds, 30 faction missions en 3 main missions. Denk dat ik nu maar ff verder ga met de story ...

18. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Waarom heb ik dit spel ooit weg gedaan eigenlijk...

Eens kijken of ik hem nog ergens voor een tientje op de kop kan tikken, hopen dat ik mijn save game nog niet heb weg gegooid.

19. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Zit zelf op 57% ofzo, maar al die dingetjes verzamelen vind ik niet leuk, beetje rond vliegen en auto's van bergen af rijden, dat wel :D.

20. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Iedereen is zo positief hier! Ik heb echt met tegenzin de story uitgespeeld en was na een paar dagen al klaar met het 'kloten' in de game. Niet echt een game voor mij, gok ik.

Deel Deze Pagina