1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Just Cause 2 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Distoration, 6 apr 2010.

1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Wat jij beschrijft klopt voor de stronghold missies. Ik vind de story missions best ok, multiple stages (gelukkig met checkpoints).

2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Still going strong. 300/368 locations op 100%, 66% overall. EN dan heb ik nog een hoop faction missions te doen en een aantal sp missions, Ik heb nog geen een challenge gedaan, maar ik hare racen om te racen. Gewoon rijden prima, maar geen checkpointjes stuff, bleeeeeeergh ...

3. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    die vliegtuig checkpoint races kunnen onwijs lastig zijn....|:-

4. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Die ga ik zeker niet doen. Vliegtuigen zuigen echt qua besturing. De helis in de game vliegen wel lekker ...

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Hm, ik heb nooit problemen gehad met het vliegen. Of ja, niet door de besturing, haha. :+ Heel wendbare dingen.

6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    320 completed locations, 71% overall. Nog 2 main missions te gaan en nog behoorlijk aantal faction missions. Die 75% ga ik wel halen :)

Laatst bewerkt: 4 jun 2013
  7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Maar waarom zit jij dan iedere keer mensen uit te lachen als ze voor achievements gaan, terwijl jij nu in een record tempo heel gericht op die 75% af gaat? 8) Ik vind het prima, maar het is niet echt logisch.

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    A. lach ik niemand uit.
    B. ik ga niet voor de achievement. Ik ben gewoon aan het free roamen en zolang dat me bevalt blijf ik dat doen. Zolang ik iets leuk vind speel ik het.
    C. Elke game probeer ik altijd zoveel mogelijk te doen, niet speciaal voor de achievements
    D. Heb op dit moment geen andere game om te spelen, dus ik heb alle tijd voor JC2. Als er een andere game lag te 'branden' had ik welleicht eerder overgegaan tot het spelen van de missions ...

9. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Nouja, je gaat voor de 75% zeg je, dat is ook heel toevallig een achievement :+

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nee, je lacht niet letterlijk iemand uit, maar je weet best op welke posts ik doel. Heel ironisch dat je mensen 'uitlacht' of op hun neer kijkt als ze graag achievements halen en nu zit je zelf een specifiek doelloos 'doel' te halen in een game. Even nuttig als achievements he. Maar dit is natuurlijk anders, want nu vind jij het leuk en is het wel normaal.
    Ook dat natuurlijk. :+ En als het niet om de achievement ging zou je voor 100% moeten gaan! :cool:

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Nogmaals, ik lach niemand uit en kijk zeker op niemand neer. Als iemand wil achievement h*ren dan moet hij/zij dat vooral doen. Aan MIJ is dat niet besteed.

IK vind het nutteloos als je alleen voor de achievements gaat gamen. Ik geniet nog van het free roamen in JC2 en dus ga ik er mee door. Dat dat een achievement oplevert is meegenomen, meer niet. Er zijn genoeg achievements in JC2 die ik niet ga halen omdat ik dat niks aan gameplay vind toevoegen en/of niet leuk vind, bijvoorbeeld onder 30 bruggen doorvliegen, die challenges/races, etc ...
    ik ga ook helemaal niet voor de 100% (achievements), dat voegt nl niets toe aan mijn game ervaring.

De reden dat ik die 75% steeds aanhaal is omdat ik hier in dit topic had gelezen dat dat een hele tour zou zijn en dat valt mij tot op heden dus wel mee. That's it.

Puur voor achievements gamen is niet mijn ding, maar achievements halen die binnen het gamen voor fun passen probeer ik wle te doen. Zo vind ik de kill op die en die manier achievements vaak wel wat toevoegen omdat ik anders ws alleen maar kills zou maken op de tried and trusted manier en door dergelijke achievements ga ik experimenteren en dat verhoogt de gamefun!

EDIT:
    En die 75% wordt ms wel 82% of hoger, zolang ik het leuk vind blijf ik doorgaan ...

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Mooi. Wil je dan ook gelijk eens kappen met dit soort posts.
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?p=4888152#post4888152
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?p=4779907#post4779907

En volgens mij nog meer, waar ik de link nu niet paraat van heb. Iedere keer dergelijke posts plaatsen in topics die ook maar vaag gerelateerd zijn aan achievements is flink irritant. Vooral gezien je gewoon hetzelfde doet als 99% van de mensen die graag achievements halen; het doen in games die de moeite waard zijn en alleen achievements die je wilt halen.

13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    'Count me out' aanmerken als mensen uitlachen lijkt me echt te ver gezocht. En het is mijn mening dat het spelen van een game (of deel ervan) puur voor de achievements onzinnig is. Mijn mening. That's it. Ik ga geen Avatar of welke ander easy achievements game spelen puur daarom. Of tegen heug en meug de mp van Tombraider grinder terwijl ik er geen reet aan vind.

En nu back to the games!

EDIT:
    En om jou te plezieren zal ik niet meer in de achievement h*s topics posten ...

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    edit: Argh, laat maar. Deze discussie slaat nergens op. Geniet ipv daarvan maar van dit Just Cause 2 gerelateerde gifje.

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Lol, die had ik nog niet geprobeerd :)

En bedenk me net pas dat ik helemaal nog niet bezig ben geweest in de grote stad verspreid over die drie eilanden :x

16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik vind JC 1 al krankzinnig groot. Hoeveel groter is JC 2 dan wel niet? 8)

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Geen idee, maar dit geeft je een idee

18. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    JC2 is ongeveer 36 Km2 volgens mij.
    Ik vloog toen met een vliegtuig aan de ene kant van het level en zette een waypoint aan de andere kant van het level.
    Volgens mij stond er toen iets van 36+ km op de teller

19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Echt huge inderdaad. Ben met Heli van ene kant naar andere kant gevlogen, duurde 20 minuten ofzo ...

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    En niet gelijk even de acrobaat uitgehangen door onder wat bruggen te vliegen? :+

Deel Deze Pagina