Nogmaals, ik lach niemand uit en kijk zeker op niemand neer. Als iemand wil achievement h*ren dan moet hij/zij dat vooral doen. Aan MIJ is dat niet besteed.
IK vind het nutteloos als je alleen voor de achievements gaat gamen. Ik geniet nog van het free roamen in JC2 en dus ga ik er mee door. Dat dat een achievement oplevert is meegenomen, meer niet. Er zijn genoeg achievements in JC2 die ik niet ga halen omdat ik dat niks aan gameplay vind toevoegen en/of niet leuk vind, bijvoorbeeld onder 30 bruggen doorvliegen, die challenges/races, etc ...
ik ga ook helemaal niet voor de 100% (achievements), dat voegt nl niets toe aan mijn game ervaring.
De reden dat ik die 75% steeds aanhaal is omdat ik hier in dit topic had gelezen dat dat een hele tour zou zijn en dat valt mij tot op heden dus wel mee. That's it.
Puur voor achievements gamen is niet mijn ding, maar achievements halen die binnen het gamen voor fun passen probeer ik wle te doen. Zo vind ik de kill op die en die manier achievements vaak wel wat toevoegen omdat ik anders ws alleen maar kills zou maken op de tried and trusted manier en door dergelijke achievements ga ik experimenteren en dat verhoogt de gamefun!
EDIT:
En die 75% wordt ms wel 82% of hoger, zolang ik het leuk vind blijf ik doorgaan ...
Laatst bewerkt: 4 jun 2013