Spel trok mij niet echt, had een beetje het idee dat het snel zou gaan vervelen. Inmiddels een beetje rondgekeken op het net, maar ben positiefverrast, waarschijnlijk is dit spel toch beter dan ik in eerste instantie dacht. Reviews zijn gewoon goed en op de forums lees ik ook veelal enthousiaste reacties. Ga nu toch twijfelen
Nog een vraag.Ik ben namelijk met deel 1 bezig.Nu doe ik die Base Jump achievement maar ik krijg hem niet.Wat doe ik verkeerd?
Geen idee, wat doe je precies? Je springt toch gewoon van een gebouw/ berg af zonder parachute neem ik aan? Nou jah, je gebruikt hem iig zo laat mogelijk
Ik heb net de laatste stronghold veroverd dus dat maakt het makkelijker als je ergens doodgaat. Helaas heeft de select knop van mijn controller het ook begeven. En laat deze nou net essentieel zijn voor deze game. (zonder map is het niet te doen). Dus ik moet maar even een nieuwe kopen.
Wat een gesprekken ook in de game. Net met Rico; "Mr nog wat I will cut off your hands and will bitchslap you with it till we are where we going'
Het komt meer van de SNES. Daar ben ik het meeste van de tijd mee bezig (zie Super Mario World hacks)
probeer het anders vanaf de mile high club, als je boven op de ballonnen gaat staan lukt het gemakkelijk :b:
Jep wat dat betreft heeft ie gelijk, in Just Cause 2 is dat de hoogste plek om vanaf te basejumpen, en dan het liefst vanaf bovenop die zeppelins
Wow ik heb me ff een vet gevechtsvliegtuig gevonden zeg. De G9 Eclipse. Echt een fucking grote straaljager, véél groter dan de normale straaljager, die 4 raketten tegelijk schiet en ook nog een dik grote machinegun met een superhoge fire rate heeft. Hij spawnt in een hangar op de vliegbasis 'Paya Luas' (28412;5714).