1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Just Cause 2 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Distoration, 6 apr 2010.

1. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Ik moet eigenlijk zeggen dat Just Cause 2 me in het begin ook erg aan Saints Row 2 liet denken hoor. De besturing is ongeveer hetzelfde, het schieten werkt het zelfde, de physics van je character lijken best veel op elkaar, je hebt bij allebei een eiland met invloedzones van verschillende gangs, allebei hebben 'onderbroekenlol' en zo kan ik nog wel even doorgaan. Alleen waar ik SR2 maar vervelend vond, is JC2 gewoon geweldig. Honderd keer beter uitgewerkt, tien keer betere graphics en vijf keer meer fun:cool:

2. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Klopt, doelde ook puur op de gameplay elementen die hetzelfde zijn, maar jc2 is natuurlijk veel beter uitgewerkt met meer geld.

3. Natasja27

Natasja27 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo heb hem vandaag eindelijk binnen gekregen ben benieuwd.Ga vanavond spelen(heb nu visite)

4. ThomasR

ThomasR Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Oke dan!

5. Natasja27

Natasja27 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem vandaag even gespeeld

6. ThomasR

ThomasR Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    _O_

7. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Echt he, wat een toevoeging:+

8. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    En voor de rest is het ook nog eens een totaal andere game! :)

Nee 'Oké dan!' en '_O_' zijn echt kwaliteitsposts. :+

9. ThomasR

ThomasR Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja en dan kijk ik ff waar je woont....

10. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Hoe vaak maken jullie gebruik van de Black Market? Ik koop er meestal een kleine chopper en vlieg dan wat kleine dorpjes langs om daar alle collectables te verzamelen en op 100% te krijgen. De Hovercraft is ook geweldig trouwens, gaat vaak alleen niet heel lang mee jammer genoeg. :{

11. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Toen ik nog missies had niet zo super vaak, maar idd nam ik wel vaak de kleine helikopter als ik de BM gebruikte :). Toen de missies op waren moest ik wel wapens kopen omdat de ammo te snel op ging zeg maar.... Mijn geld werd er niet minder op dus heb boeide niet zo :+

12. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Het gaat inderdaad best snel met je geld zeg maar. Helemaal als je chopper weer eens wordt gejat als je op killing spree bent in een dorpje. :9

Zou ook niet weten hoe ik sneller aan geld moet komen. Wilde de factions missions toch een beetje voor later bewaren. Dingen moeten zoeken na de verhaallijn begint me vaak toch snel te vervelen.

13. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    die race challenges zijn easy money

14. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Welke voertuigen kun je het beste gebruiken. Ik heb net een auto uit de BM gebruikt die ik een upgrade had gegeven, maar dat was niet echt een succes. :p

15. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    ik pak altijd het voertuig wat er gespawned word als je de challenge begint
    die vliegtuig challenges met onder die bruggen door en shit zijn trouwens best nog wel pittig

16. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ok! thanks! Zal het zo eens gaan proberen. _O_

17. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Bij vliegraces gebruik ik nu mijn 6-sterren kleine helikoptertje (Rowlinson?). Die gaat hard genoeg voor de race en is een stuk preciezer dan een vliegtuig_O_

18. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ben ik de enige die vanaf het begin voor de Silverbolt, het kleine vliegtuigje, gegaan is? Die is bij mij 6 sterren. Dus hij is nu echt supersnel en superwendbaar.

19. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik heb hem geloof ik nog nooit gebruikt. :x Ik vind het landen en opstijgen op wegen gewoon erg klote.

20. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Nah ik ook maar ik speel niet zoveel JC2 meer ben nu bezig met Borderlands.:+
    Hijs nu op lvl 3:x

Deel Deze Pagina