Anatomy of a Stunt: Vehicle "Up" Grade [gt]62545[/gt] YT versie als die van GT het niet doet [yt]6mpwctzsTvc[/yt]
Marketplace wordt altijd zo rond 10/11 uur 's ochtends ge-update, dus je moet nog even geduld hebben Ik heb eigenlijk ook wel zin om hem te spelen, maar helaas zal ik nog een weekje moeten wachten (heb geen Gold). Gewoon lekker een beetje rotzooien en stunten op een groot tropisch eiland, wie wil dat nou niet.
Vandaag om 2 uur klaar met werken, daarna thuis maar eens de demo checken! Ben benieuwd, vond deel 1 wel leuk, maar op den duur nogal saai worden...heb m ook nooit uitgespeeld.
Eerste ding dat me opviel is dat de graphics een stuk beter zijn, ook zijn de controls wat smoother., vooral de autos vind ik stuk fijner/realistischer rijden als in deel 1. En die grapple hook is nu nog leuker geworden
Damn, wat een toffe game, alleen al het basejumpen is het kopen waard zou ik zeggen, gigantische map ook. Gelijk maar de limited edition gereserveerd .
2 dingen aan elkaar vastmaken met de grapple hook is ook wel leuk, vijanden vasthaken aan van die gasvaten, en dan schieten en dan vliegen ze 100 meter de lucht in aan een touwtje En auto crashes zien er spectaculair uit, vooral rollovers \o/ Van een berg afrollen met je auto ziet er echt vet uit met bijbehorende soundeffects Ik snap alleen niet echt wat nou precies de bedoeling is in de demo lol. Zoveel mogelijk chaos veroorzaken?? En dan pas kan je missies doen?
Als ik de demo daarna weer uit doe en weer aan kan ik weer een half uur spelen lijkt mij hé? Nu aan het downloaden, al heb ik de game al besteld. Komt goed.