1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Just Cause 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Hm net twee stunts geprobeerd en allebei mislukt.

1. Een voertuig aan zo'n in de lucht vliegende gasfles hooken en dan in de auto gaan zitten om vervolgens met fles en al de lucht in te vliegen. De fles ging alle kanten op en ontplofte bij de auto.

2. Een auto aan een vliegtuig koppelen, opstijgen, (redelijk) laag gaan vliegen en stunt jump position aannemen op het vliegtuig, naar de auto springen, erin gaan, touw losmaken, en met de auto landen en verder rijden. Het vliegtuig kwam niet van de grond af met een auto er aan.

2. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Die tweede lukt misschien wel met een helikopterO-)

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Moet je ondersteboven vliegen in dat vliegtuigje met een persoon eraan vast. Geniaal! _O_

4. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    916
    Nu in totaal 5x de demo al gedaan :D Nog nooit eerder zo vaak een demo gespeeld, heerlijk!

Net ook even rondjes in die gevechtshelikopters gevlogen en dan zsm die missile pods neer knallen natuurlijk :D Mooie game hoor

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Pff, waarom wordt de demo zo vaak gespeeld? Straks hebben jullie geen zin meer in de full game. :+

Ik heb het die ene keer gespeeld, en toen vond ik het wel mooi. De rest ontdek ik wel als de game op de mat ligt.

6. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Misschien omdat je elke keer weer iets anders doet/ontdekt en omdat het gewoon een dope game is:)

7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik ontdek alles liever in de full game, maar goed... Misschien ben ik wel vreemd. :+

De demo heeft voor mij bevestigd dat ie leuk is, dus daarna gelijk verwijderd en geduldig wachten op de release. :cool:

8. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    916
    Voor mij wordt het sowieso geen release buy :) Komt ooit wel voor twee tientjes omdat ik weet dat ik dit niet de hele game door leuk ga vinden.

Voor nu voldoet de demo dus voorlopig \o/

9. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    How get rid of the timer (allowing you to roam the map as well) in steps:
    1. Wait for the timer to count down from 10. Try to get a good idea of the timing of the countdown, you will need to.
    2. Press select EXACTLY on 1, thats EXACTLY when theres 1 second left.
    3. Press select again, and QUICKLY press start. (you can press it as much as you want to bring it up, as long as you dont quickly exit it by mistake)
    4. Press start again, and QUICKLY press select.
    5. The glitch should be finished, and you should see an alert stating there is 0 seconds left

:eek:

10. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Hoe the fuck komen mensen daar nou weer op ? Het moet natuurlijk eerst bewezen worden.

11. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Op een iets andere manier;

Zat er al op te wachten, al ga ik het zelf niet doen.

12. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik vind het altijd zo raar hoe mensen op die dingen komen. WTF hoe bedenk je zoiets. 8)

13. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Proberen? O-)

Laatst bewerkt: 7 mrt 2010
  14. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ja dat snap ik, maar kom er maar eens achter dat je met nog precies 1 seconden op de timer die handelingen moet verrichten. :9

En verder vraag ik me af: hoe kunnen dit soort glitches er in zitten? Is het iets dat de makers er express hebben ingedaan om ons een plezier te doen, want ze weten immers toch wel dat er een paar van die gekken bijzitten die alles gaan proberen. :+

15. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Eerste poging mislukte net bij mij, morgen nog maar eens proberen.

16. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Ik moet echt stoppen met de demo! Al zeker wel 10x een half uurtje doorlopen.
    Gelukkig kan ik er morgen weer vanaf als ik aan de Blur zit. :+

Als je doodgaat na de glitch dan is het ook echt over. :9
    (Dat las ik, niet zelf geprobeerd.)

+ je kan een stukje uit de demo zone.

17. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Nou wat een lol, de hele tijd die balk in je beeld. En dat om nog wat langer te kunnen spelen. :emo:

Weet zelf nog niet of ik em ga spelen, deel 1 laatst nog even opgestart, maar het save gebeuren vond ik niet echt denderend, en het feit dat je bij het minste of geringste alweer een heli achter je aan hebt zitten deed me ook weer twijfelen. :{

18. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Moet je verder kijken. Je kan je Hud uitzetten en dan heb je er geen last van.

19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Wel lachen dat je dan een stuk uit de map kan gaan, maar dan zie je ook gelijk dat er lege stukken en clipping zit, dus dat je daar echt niet hoort te komen ;). Hoeveel keer moet je die guide nou indrukken?

Dit soort landschappen moeten dus ook in een volgende GTA komen, dit mistte ik echt in IV, vooral na San Andreas.

Je kunt met een heli niet dingen oppakken he? Je moet er nog altijd uit gaan en met die grapple de boel vast maken aan elkaar he?

Laatst bewerkt: 8 mrt 2010
  20. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Hoe schiet ik vanuit een auto, het kan wel vanaf een motor? :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina