1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Just Cause 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Verhaal boeit me ook geen hol.

Missies zijn natuurlijk wel leuk om te doen plus alles opblazen en plekken 100% maken.

2. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En hoe zit het met sensitivity? Ik kan namelijk nooit zo snel precies richten met analoge sticks. Is er een grote hitbox om het zo maar te noemen? Als ik met de grappling hook een zendmast op wil, lukt het dan ook als je er iets naast zit?

Dit is eigenlijk nog het enige wat me in de weg staat om hem nu te kopen. Als de controls meer als een shooter zijn koopik hem niet voor de xbox, als de controls meer a la GTA4 zijn, doe ik het wel.

3. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Demo? :confused:

4. Roberto

Roberto ....

Leuk Bevonden:
    0
    Als je er een beetje naast schiet pakt hij alsnog een zendmast/ auto e.d...

Moet wel toegeven dat de game eentonig begint te worden..

Laatst bewerkt: 3 apr 2010
  5. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Wat gebeurt er als je gebied 100% krijgt, krijg je dan iets ofzo?

6. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Nou dan heb je alles gesloopt en gevonden, en ben je een stukje dichterbij een mogelijke story line missie en de daarbij behorende achievements.:)
    Zit zelf btw al op 21 100% locaties, en heb al 7 stronghold take overs gedaan.

7. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Bij vliegvelden/legerbasis verdwijnen ook alle guards, bij de dorpjes ook wel, maar die 'grens' controle blijft wel altijd staan :mad:.

Zit bijna op 100 completed (87 nu ik dit schrijf, maar nog druk bezig :+). Ik ga op de lange termijn zeker voor de 100% :). Maar als ik bedenk dat ik deze week al als een echte levenloze gespeeld heb (zit op 39 uur en 15 min :9) gaat dat nog wel even duren :D.

Ik wil iig de 50% compleet nog even, de 75% en 100% komen later wel!

Laatst bewerkt: 3 apr 2010
  8. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    hehe, ik heb er nou zoiets van 27 uur opzitten afgelopen week, dit spel is echt verslavend. en pas 43% nu.

9. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12
    als ik probeer dorpje helemaal kapot te maken blijf ik heel de tijd in de 90% steken en kan ik niks meer vinden of iets :mad:

10. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Die upgrades moet je ook verzamelen he. Links boven bij de minimap zie je zo'n 'wifi' symbool, die gaat branden en wordt hoger als je dichterbij komt. Verder moet je gewoon goed kijken, vaak staat er nog ergens een generator verstopt :eek:.

Heb trouwens mijn 100 locaties gehaald :)

11. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12
    Upgrades verzamelen? xD je moet toch gewoon alles wat kapot kan kapot maken en dan zie je links het aantal procenten omhoog komen en als die 100% is ben je klaar emt dat dorpje? Van dat symbooltje wist ik niet, dankje trouwens :D

12. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Haha, daar zat ik in het begin ook mee, ik kreeg die dorpjes ook niet verder dan 80/90%. Gewoon zoeken naar die weapon/vehicle upgrades en je komt er wel :D

13. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12
    Oke dankje, volgens mij had ik ze allemaal al gevonden maar zal nog wel verder zoeken, bedankt! :D

14. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dan toch besloten om hem aan te schaffen. Heerlijk om alleen al zo rond te rijden.
    Maar maakt het nog uit voor welke facties je missies doet? Ik bedoel, kan je alleen missies voor de Reapers doen en dat dan de hele map rood is of moet je alle missies voor alle drie de facties doen?

Trouwens ook wel lekker dat deze facties zich niet tegen je keren. Dan is een auto met een gunman een benzinestation in rijden nog leuker :D

15. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    Welke missies je doet maakt niet uit, alle 3 de facties zullen op het einde een even groot gebied hebben. Om 100% te halen zul je zoiezo ook de missies voor alle 3 de facties moeten doen. ;)

16. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Wow landen met vliegtuigen is wel ff moeilijk zeg. 1 bobbeltje en je vliegtuig ontploft.

17. 1var

1var Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    DLC?

18. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    MAN wat is het toch leuk om met een motor tussen het verkeer door te scheuren en dan random er vanaf te springen en zorgen dat je motor vol op een tuktuk inrijdt! :D

19. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    of een auto vol gooien met triggerd explosives, met ee jump op een tank station gooien en vlak voor hij land, er uit springen en laten ontploffen.

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik dacht, ik ga weer eens een missie doen. GARE CHECKPOINTS DAMN! 2e missie waar je in die basis in het gebergte met sneeuw iemand moet redden. Eerst 4 gebouwen laten exploderen, blaas er twee op, loop naar buiten en ga dood door een RPG. Ik wil weer verder, spawn ik ergens buiten de basis zonder mijn helikopter en moet ik ze allemaal weer doen. Gaaap. :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina