Je kunt zo te zien echt veel slopen en dat is altijd goed. Nice die grapple ook, al kon veel daarvan in 2 ook al.
Blijf het een levenloze wereld vinden, iets wat mij ook al na een paar uurtjes spelen in Just Cause 2 ook ging irriteren... De zwaar overdreven gameplay, de stijlkeuzes plus bijhorende voice-overs komen echt zo cheap over op mij. AI lijkt ook nergens naar. Op screenshots denk ik altijd, dit word zo'n toffe game (mede dankzij het tropische karakter van de speelwereld en het daarbij horende hoge contrast) maar als ik dan de daadwerkelijk gameplay zie kan ik niks anders dan met mijn hoofd 'nee' schudden. Het slopen van die gebouwen heb je na twee keer ook wel gezien, volgens mij (toch weer ook al beloven ze anders) meer scripted dan daadwerkelijk random berekend met physics.
Vandaag voor het eerst me eens wat Just Cause 3 filmpjes bekeken. Moet alweer lachen met hoeveel lol ik met deel 1 en 2 heb gehad. Word deel 3 ook online speelbaar? Lijkt me superleuk beetje rondkutten a la gta