Ben toch blij dat ie nog op de gewone xbox uitkomt. Dit spel lijkt me toch wel iets, nu hopen dat het geen brakspelleke word natuurlijk. Maar mijn verwachtingen zijn toch dat het wel een aardig iets zal worden
Het enigste jammere vind ik dat er zo'n grauwe homo de hoofdrol speelt. Wat een mongool zeg. Ze moeten gewoon zo'n coole held als Sam Vicher (?) maken, en er in stoppen, een held als Ryu Hayabusa zou nog vetter zijn maar dat past niet echt bij dit spel.
ben ik nou de enige hier die dit spel mega graag wil hebben? en weet iemand of die 30 euro of 60 euro gaat kosten?
Ik heb hem ook vanmiddag gehaald , maar dan de xbox versie . Onze lokale gameshop heeft hem weer als eerste van nederland binnen , en tot wat ik nu gespeeld heb is wel goed . Ik moet nu een of ander gast zien te vinden , die ik net uit de gevangenis gehaald heb .
cool man! Ik had em gister ff gespeeld bij de Media Markt hier, denk dat ik hem ook ga halen, maar vind 49 euro toch wel veel. En klopt het dat je niet kan sprinten met het poppetje en ook niet kan stijgeren met de motor enzo?
Wheely's maken wel. Maar dan moet je bijna stil gaan staan, en dan optrekken met de thumbstick helemaal naar achteren. Nu rustig doorrijden, en het zou mogelijk moeten zijn. Sprinten kan idd niet. Ik wilde ook nog kwijt dat ik het parachute-springen zo wijs uitgewerkt vind
Hoe bedoel je met steigeren ? Als je op een wiel rijden bedoelt , dat kan wel . En sprinten kan inderdaad niet , je kan wel op een auto sprigen en je parachut openen , dan ga je ook sneller als normaal . Voor de oude xbox is dit zeker een leuk spel , vooral als je freefall doet uit een vliegtuig , dan is het erg mooi .
Het spel zit wel vol met bugs, de graphics zijn lang niet zo goed als op de screenshots, maar toch is het voor de oude xbox best een aardig spel. Het is alleen nooit 49,- waard.
Spel is wel leuk , maar de besturing is bagger . Er zitten ook een hoop bugs in het spel , zo kan je door de wielen van de Moster Truck lopen . Toch vermaak ik me goed met het spel .