1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Just cause

Discussie in 'Algemeen' gestart door basovich, 28 jul 2006.

  1. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ja een stadsbus, beetje zoiets, wel een zuid amerikaans model natuurlijk ;)
    Er zijn echt een heleboel voertuigen om te besturen, van vrachtwagens tot motoren, straaljagers, helicopters en speedboten.


    Ik heb nu bijna heel het eiland liberated, nog 6 territories te gaan. Verder moet ik nog een heleboel sidequests, die basejump en de airstunts.
     
  2. Lada110

    Lada110 Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar hoe is dat rijden nou eigenlijk? Kan ik het vergelijken met Driver 3 of 4....of is het nog slechter?

    gr
     
  3. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik vind het wel lekker besturen, maar ja niet zo diepgaand als in de gemiddelde racegame. Het is heel anders dan in driver, je slipt bijv. niet zo.
     
  4. Lada110

    Lada110 Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Stel nou dat ik dit spel koop..En in mn xdoos360 stop. Kan ik dan meteen free roamen, of moet ik eerst weer allemaal stomme dingetjes doen blabla?

    gr
     
  5. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Weet niet meer zeker, misschien dat je eerst 1 missie moet doen ofzo, maar het kan al zeer snel iig.
     
  6. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    één heel korte missie. late we zeggen minder als 5 minuten ;)
     
  7. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    sen, hoe heb jij die achievment gehaald van sea stunts?? gewoon elke keer ook met parachute vanuit de lucht een boot(je) kapen??
     
  8. Lada110

    Lada110 Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek namelijk een spel waarin ik lekker in een bus kan rondtouren door een mooie omgeving (ben busliefhebbertje :eek: ) Ik zag ook al ergens op een plaatje een bushalte staan, en dat vond ik helemaal te gek! :D

    Stel; ik ben driver 3 gewend qua rijden...Is dit dan een goede vervanger daarvoor, voor op mn 360?

    gr
     
  9. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik deed het vanaf de boot, dan stunt, parachute open en dan intrekken met die kabel.
     
  10. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    heeh ,bedankt, meteen ff doen dan, hoef alleen nog de boot stunts, en dan heb ik ze allemaal ( van de stunts dan )
     
  11. Lada110

    Lada110 Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek namelijk een spel waarin ik lekker in een bus kan rondtouren door een mooie omgeving (ben busliefhebbertje ) Ik zag ook al ergens op een plaatje een bushalte staan, en dat vond ik helemaal te gek!

    Stel; ik ben driver 3 gewend qua rijden...Is dit dan een goede vervanger daarvoor, voor op mn 360?

    gr...

    Nogmaals ;) moet hier tenslotte antwoord op hebben :eek:
     
  12. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb driver 3 nooit gespeeld maar kwa ontdekken ben je wel even bezig in just cause, ook al lijken veel dingen op elkaar, toch is het weer anders.
     
  13. Lada110

    Lada110 Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar ik bedoel eigenlijk meer het rijden...Ik zou namelijk dit spel voornamelijk kopen voor het lekker touren door een mooie omgeving....En dus gewone leuke rij eigenschappen.....Is dit mogelijk en is dit goed verwerkt? Of is het zo dat ik om elke hoek wordt neergeschoten?

    gr
     
  14. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Je kan wel beetje op je gemak rondrijden zonder beschoten te worden, alleen ik vind het rijden niks maar de omgevingen zijn dan wel weer super. Je kan beter uit een heli springen en dan lekker over eiland zweven met parachute, of met je crossmotor door de bossen raggen. Rijden met de wagens moet je een beetje zien zoals Saints Row of The Godfather, heeft dus weinig met echt rijden te maken zoals in een racegame. Moet er wel bij zeggen dat de game ook niet draait om het rijden, maar meer om de actie en omgevingen ( eiland is echt ontzettend groot en mooi a la Far Cry )
     
  15. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Waarom wil je alleen maar rijden dan? Je hebt dan helemaal geen doel!!!
     
  16. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    eerlijk gezegt vind ik het ook allemaal maar een raar verhaal maar ja :D
     
  17. Lada110

    Lada110 Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik begrijp dat jullie het een raar verhaal vinden :p Maar ik zoek een waardige driver 3 opvolger, met een mooie omgeving....En nu zie ik in Just Cause, een mooie omgeving en autos (en een bus :eek:)....Dus ik denk: gaaf, kan je lekker rondtouren, met de rij kwaliteiten á la Driver 3......Maar dit is dus wel of niet zo ? :p :p

    gr
     
  18. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Het is wel zo wat mij betreft. Alleen ik zou dat niet doen, maar dat deed ik in driver ook niet. Beetje pointless?
     
  19. Lada110

    Lada110 Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt tot dusver...Ik ga hem denk ik morgen kopen....Maar toch nog 2 vragen:

    - Ik zie op filmpjes heel vaak dat je heel snel wordt beschoten of heel snel achterna wordt gezeten door zon politiejeepje...Is dit nou áltijd het geval? Word je nou continu achterna gezeten door agenten....Of kan je ook op je dooie gemak van de ene kant van het eiland naar de andere kant?

    - Is er in élk voertuig een ''nose camera''...Dus een camera standpunt waarin je of in de motorkap zit of in de bumper...?

    Dit zijn de laaaaaatste vragen ;)

    Alvast bedankt

    gr
     
  20. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    1. wat wel vervelend is, is als je al rustig tegen een andere wagen opbotst waar iemand inrijdt, je al een '' 1tje '' krijgt van de politie op de hielen, hoogste is 5, en je wordt ook wel eens meteen beschoten als je in een gebied komt van je vijanden waar je een camp of huisje over kan nemen.

    2. als het goed is wel... kweet alleen ff niet zo snel hoe dat ook al weer ging, volgens mij rechter control of linker controlstick indrukken.. ik weet het niet zeker
     

Deel Deze Pagina