1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Just cause

Discussie in 'Algemeen' gestart door basovich, 28 jul 2006.

1. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Echt een topper vind ik het niet, maar wel vermakelijk.
    Heb er gelukkig ook de hoofdprijs niet voor betaald. ;)

Die side missies zijn wel meestal erg makkelijk en vaak hetzelfde (steel sigaren, ruil tas om voor pakketje, elimineer bepaald persoon etc.).
    Vooral heel hoog met een vliegtuig klimmen en er dan uitspringen levert wel mooie plaatjes op vind ik, je overziet het hele eiland en hebt een mooie rode gloed van de zon. :)

2. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Hee, er is toch een thread van deze game, de zoek functie leverde niks op. Ik heb hem nu een paar dagen, echt een supergame!!:thumbs: Dit vind ik zo veel leuker dan Saints Row of GTA met hun smogsteden. Er zijn gewoon teveel goede dingen op te noemen aan dit spel, dit krijgt zonder enige twijfel de titel 'Beste Game Ooit Gemaakt' van mij._O_ Ik meen het! Ik heb er echt anderhalve maand naar gezocht maar dat was het waard.

3. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Zoekfunctie werkt inderdaad niet, had ik dus ook.
    Heel apart wel. ;)

Mijns inziens haalt het het niet bij GTA en Saints Row, maar ieder zijn eigen smaak. :) Ik heb er toevallig ook 5-6 weken op moeten wachten, dankzij failliete distributeur of iets dergelijks. =(

4. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Ey, ik heb bijna alle collect items opgepakt, maar eentje (die ene op die heuvel bij dat standbeeld in de grote hoofdstad) kan ik maar niet halen, het is een blueprint maar hij is echt onvindbaar. Kan iemand me helpen? :confused:

5. Acrisius

Acrisius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is net buiten de stad, zo ja dan ligt ie boven je op zijn hand, dus je zult een helikopter ofzo moeten gebruiken, kon hem zelf eerst ook niet vinden

6. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Hier een paar plus en minpuntjes:

+Mooi eliland met veel mogelijkheden
    +Stunt mode is cool
    +Leuke cutscene stijl
    -Lelijke auto's
    -Soms een betje te veel shaduw
    -Het spel barst van de bugs

Mijn mening dan he :p Zeker geinig spel maar meer niet. Saints Row is echt stukken beter qua free roaming stuff.

7. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Heel erg bedankt man:thumbs:_O_:thumbs:

Vind jij. Nee ik vind SR alleen leuk als je online kan spelen met vrienden maar het freeroaming in SR vind ik juist kut, lelijke smogstad zonder leuke locaties, en de enige voertuigen zijn auto's terwijl je in JC van alles wat hebt. En de missies in SR vind ik écht saai.=(

Kortom, doe mij maar deze game!_O_ En de cijfers van mij voor deze 3 freeroamingtitels:

Just Cause: 9.8 van de 10
    GTA San Andreas: 9.4 van de 10
    Saints Row: 6.9 van de 10

8. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik heb deze week ook eindelijk na 6 weken wachten mijn just cause gekregen, vanmorgen begonnen met spelen.
    vind het een ZEER vermakelijke game tot nu toe :thumbs:

9. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Achievement unlocked: 45G-All Collect Missions Completed \o/

10. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ligt het nou aanmij of gaan de sidemissions eindeloos door? (zonder een final mission?)

en die blauwe puntjes op je map.. kan iemand mij vertellen wat dat is? ik kan naar zon plek gaan op de map maar dan zie ik niks bijzonders.....

11. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    iemand?

12. Just Another Gamer

Just Another Gamer ...

Leuk Bevonden:
    0
    De side missions gaan inderdaad eindeloos door.. ;)
    Gewoon een soort extra levels dat je altyd wat te doen heb..
    en je krijgt 5 keer bij elke 10 die je heb gehaald een achievement..
    maarja.. ze gaan inderdaad eindeloos door.. en na die 50 ben je ze ook wel zat lijkt me.. ;)

En die blauwe puntjes zijn collect missions.. goed zoeken en je vind ze allemaal.. ;)

hieronder daar meer over.. 8)

hoe the fuck kan je dat doen.. ? !

ik heb alle blauwe puntjes gehaald.. en heb nu 12 van de 13 collect missions completed.. maar bij ''I've got the blueprints, man'' (ofzo) Collect mission 4.. zijn er 4 dinge die je moet vinden.. ik heb er 3.. en er zijn EGT geen blauwe puntjes meer..

kan het zo zijn dat er een bug is.. ?

heb namelijk geen zin om alles weer opnieuw te vinden voor deze achievement.. het is alleen kut dat ik nu net niet alle punten kan halen..

Weet iemand hoe dit kan.. ?

13. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Daar had ik ook erg veel problemen mee. Er zijn er 2 van die missie die steeds terugkomen, eentje ligt in die dichte vulkaankrater, op het puntige dak van dat gebouw daar. Eentje ligt op de hand van een groot standbeeld bij de grote hoofdstad.

Laatst bewerkt: 11 sep 2007
  14. Just Another Gamer

Just Another Gamer ...

Leuk Bevonden:
    0
    die in die vulkaan krater.. die hoort toch bij een andere missie? :eek: en die op dat standbeeld heb ik toevallig gistere gepakt..

maarja, bedankt voor je reactie, en zal zo even kijken ;)

EDIT: Heb het gevonden,

'' Achievement unlocked: 45G-All Collect Missions Completed ''

Laatst bewerkt: 12 sep 2007
  15. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs::thumbs:

16. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    kan iemand mij miss 1 ding uitleggen...

Die groene en gele circels met uitroeptekens erin dat zijn gewoon normale sidemissions ... die doe je alleen voor de 50 sidemissions complete achievement toch?

De dorpjes die blauw gekleurd zijn.. kan je veroveren
    en dan ga je voor de Freedom Fighter
    25
    Liberate 11 Provinces In San Esperito
    achievement

15 Takeover Missions Completed
    25
    Complete 15 Takeover Missions

maar wat zijn takeover missions dan? wats het verschil tussen liberate en takeover :confused:

17. Acrisius

Acrisius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de takeover missies zijn de gele

je kunt een kaart vinden(druk op back) political map, daar staan welke provinces je nog moet overnemen, dat zijn de groene liberations, heb je zo'n stadje overgenomen dan kun je bij die zelfde sidemissions doen

18. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    En de groene.

19. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik kan me ook voorstellen dat jij JC leuker vind. Ik heb helaas erg veel last gehad van bugs wat voormij het hele spel verpest hebben. Ik kon bijvoorbeeld die missie met die rocketfuel niet halen omdat door een bug die containers in de trein verdwenen en ik kon ze dus niet raken. Mijn auto's verdwenen vaak en ik had echt veel te vaak dat ik gewoon op een drukke plek stond en dat ik bij heavy drop te horen kreeg dat ik in onbekend gebied was. Juist...

20. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Dat laatste is normaal, maar van ZO'N erge bugs heb ik nog nooit last gehad. Er zitten zelfs een paar piepkrasjes op de disc. Oke, ik heb wel eens gehad dat het voorwiel van een motor in de grond kwam, maar dat is alles. Ik denk dat het aan je 360 ligt, ik heb namelijk een 100% probleemloze 360 _O_ O-)

Deel Deze Pagina