1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Just cause

Discussie in 'Algemeen' gestart door basovich, 28 jul 2006.

  1. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Hmm heb ik weer, focking koopavond.... Was wel benieuwd naar deze titel.
     
  2. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Je begint dat je 4 majors moet killen, en dat is best wel lang, maar je kan ondertussen wel gewoon lopen.
    Nu bij de helicopter, slaat echt nergens op, hij escaped altijd O-)
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Off-topic (percentages) verwijderd ... gaarne on-topic posten
     
  4. basovich

    basovich Guest

    ben hem nou aan het spelen..whaha wat een onzin game..(vooral die stunt mode) toen ik het voor filmpje zag, dacht ik: WOW wat lelijk, maar ingame is veel beter:D.
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Verklaar onzin game eens nader. Want de dingen die je kan zijn natuurlijk onzin, maar lijken me wel erg leuk.
     
  6. basovich

    basovich Guest

    ja het is een beetje fictie, je rijdt bijv. en dan kan je stunt mode doen, dan ga je op het dak van je auto staan en spring je zo'n 20/50 meter hoog en kan je met je parachute naar beneden..het richten gaat erg makkelijk (zoiets als bij true crime)...ik vind het echt een heeeele mooie game.. kan hij trouwens ook online ofniet? dan wordt dit misschien nog wel een game voor mij:).
     
  7. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind de demo wel tof ! al kan ik de enemies niet goed zien !
    Maar de gameplay is echt strak :D
     
  8. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind deze demo erg goed bevallen. Misschien kies ik wel voor deze game ipv Saints Row. Het rijden in auto's vind ik in Just Cause veel beter uitgewerkt dan in Saints Row.

    Toen ik die eerste target eindelijk had gekilled ben ik even gaan free roamen.
    Als ik de totale map zo zie is dit echt het grootste spel dat ik ooit heb gezien.
    Ben het demo eiland rondgereden en daarna een speedboat gejat en in de zonsondergang rond het eiland gevaren, wat een graphics!
    Jammergenoeg moest ik voor zonsondergang die andere 3 ook nog omleggen, dus toen was het game over.

    Iemand al vliegtuigen of heli's gevonden?
     
  9. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Dus dit is dus weer een demo met tijd erin?? Dat is wel weer jammer. Net als in Dead Rising.
     
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Grafisch erg mooi, erg groot, controls goed, setting + mogelijkheden is super. Ik vind alleen de missie's minder. Het zijn allemaal tijdsgebonden missies en daar hou ik niet zo van. Ik wacht liever toch nog wat reviews af.
    Wanneer komt hij eigenlijk?
     
  11. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    wel droog sommige dingen, dat mannetje rent zo komisch met z'n benen ver naar voren. En de mensen zijn een tikkeltje lang, maar wel super vette game, en ja, misschien koop ik wel just cause ipv Saints Row
     
  12. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    leuk, maar erg onrealistisch! EN TOCH HOU IK DAARVAN! ja ik vind het wel een leuke game, leuker dan ik dacht, geen topgame maar net iets boven het gemiddelde. De bewegingen zijn een beetje houterig en alles heeft net iets te veel blur. maar dat kan ik door de vingers zien. de stunts zijn tof, de manier waarop ik de heli te pakken heb gekregen vond ik wel cool: Ik had net mijn parachute aan maar was te laag om een heli te hijacken, dus ik doe mijn parachute uit en val op het dak van een nietsvermoedende burger, met een mooie zwaai, kick ik hem uit zijn auto en stap op het gas! de snelheidsmeter begint te steigen, en zodra ik op genoeg snelheid ben spring ik op het dak van me gloednieuwe gestolen auto en trek mijn parachute weer open (waar ik die ineens weer vandaan heb weet ik niet :confused: ;) ) en hupakee ik vlieg weer wat meters de lucht in, net hoog genoeg om de staart van een helicopter te grijpen en de piloot kick ik eruit met een welgemikte schop, de helicopter waar mijn menselijk doel in zit raast ineens voorbij, gelukkig heb ik een minigun op mijn helicopter zitten ^^ (srry, liet me ff gaan)
     
  13. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    22 september

    @hierboven, je kan de motion blur uitzetten
     
  14. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind t maar een mindere demo, camera werkt niet goed, als ik een ventje doodsla valt tie meteen om. Zitten gewoon best veel bugs in de demo nog.
    Vind t gewoon niet lekker spelen.
     
  15. enzowpablo

    enzowpablo Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    deze komt in mijn collectie
     
  16. bert1411

    bert1411 Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    kan ik ergens een foto vinden van de plattegrond van het hele eiland?(Dus niet alleen de demo)
     
  17. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je, alle missies tijdsgebonden?
    De demo missie is tijdsgebonden omdat je voor zonsondergang 4 gastjes moet vermoorden, zo erg tijdsgebonden vind ik dat niet. Of ken jij al andere missies van de volledige game o.i.d.?
     
  18. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp hier geen zak van. Missie 1 mislukt steeds, omdat die gast me ontkomt.. Moet ik die andere mannetjes niet neerschieten dan?
     
  19. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee \o/
     
  20. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben al uren aan het downen (4 uur) en de download is nu op 75%! En ik heb echt zin in de demo,,, maare,,, hoelang duurt de demo??? Een uur? 15 minuten net als Dead Rising??
     

Deel Deze Pagina