Just cause

Discussie in 'Algemeen' gestart door basovich, 28 jul 2006.

  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Wat is dit saai, vooral het schieten en de tijd verneuken dit spel. Waarom stoppen ze nou weer auto-aim in dit spel? Echt zonde!
     
  2. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Zitten er ook vliegtuigen of straaljagers of motor in deze game (niet dat brommertje bedoel ik)
     
  3. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    hij zegt toch dat hij het koopt voor de cinematics. als je toch alleen maar de filmpjes kijkt dan kan dan toch beter gewoon een film kopen?

    in elke consolegame zit wel auto-aim hoor, anders zou het echt niet te doen zijn.
     
  4. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Appels met peren vergelijken anyone ? :{ Joh we praten hier over games en niet over dvd's. En van Dead Rising is nou niet een film van verschenen he slimpie.
     
  5. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ja maar dit is echt triest! Je hoeft alleen maar de rechter trigger in te houden! Ik gebruik de rechter stick niet eens :lol: ...

    Dit spel is te slecht voor woorden... er is gewoon geen uitdaging.
     
  6. basovich

    basovich Guest

    ik vind het jammer dat het zo snel moet, elke x als ik bezig ben en ik loop ergens anders naartoe: 'mission failed' ...vind het een beetje irritant, maargoed verder wel een leuke game:).
     
  7. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    De missies zijn aan tijd gebonden en als ik iets haat is dit het wel.
     
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik dacht echt dat je heel veel vrijheid had, erg jammer. :mad:

    En steeds van die missies waarbij je een race tegen de tijd moet houden vind ik ook niks. waarschijnlijk is dit gewoon niet mijn game :) .
     
  9. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Wat een stom spel is dit! Kwam voor een auto terecht, duwt die auto mij naar voren... Hoe onrealistisch kun je een spel maken. Graphics (op de omgeving na) vielen mij ook zwaar tegen.

    Nee sorry, vond dit echt het meest slechte wat ik tot nu toe op de 360 heb gezien.
     
  10. x-box man

    x-box man see you on 360 live!

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon eerst dat 1ste target killen daarna kan je gewoon rondklooien.
     
  11. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    =( :x

    zoeken julie alemaal naar graphix die nog niet bestaan ofzo ...

    dit spel ziet er hardstikke goed uit alleen de realisme is niet op topniveau maar dat was waarschijnlijk de bedoeling
     
  12. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Het schademodel van de auto's is echt te erg, de rest ziet er wel goed uit.
     
  13. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens!!!!! Jullie moeten niet zo negatief doen over deze game!

    De Graphics zijn WEL extreem goed! (omgeving) En de vrijheid is extreem!!

    Maar jullie verwachten dat een demo alles heeft wat er ook in de officiele game zit!

    Maar dat kan immers niet. De echte game bevat 300 missies die je kunt halen waneer jij dat wilt!

    Ook hoor ik van heeeeel veel mensen dat ze de game niet gaan kopen omdat ze alles wat er in de filmpjes te zien was niet in de demo zat! En dan heb ik het over de Grapling Hook.

    Maar ik moet zeggen dat dit de eerste game is die ik leuker vind dan GTA SA!!

    STASKO :)
     
  14. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Jonge jij moet niet al te enthousiast gaan doen :+ Maar leuker dan GTA ? Bij GTA is de speelplezier 10x zoveel en 10x zo leuker. Maar goed ieder zijn mening he, vind het sowieso krom om deze game te gaan vergelijken met GTA: SA :cool:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 aug 2006
  15. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja de games zijn heeel verschillend maar als ik moet vergelijken dan kies ik voor Just Cause,,, En waarom is SA meer fun? In deze game zitten zoveel toffe moves en stunts die je tijdens het spelen kunt uitvoeren. En de wereld is giga!

    HEt enigste nadeel van deze game zijn de bugs! Die niet echt irri zijn maar wel te veel opvallen!
     
  16. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    sheisse
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2006
  17. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    stasko ik ben het helemaal met je eens behalve het gedeelte van gta sa is minder leuk maar dit is echt wel een heel groot en mooi spel

    denk dat dit hem gaat worden inplaats van saints row
     
  18. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik haal ze allebij!
     
  19. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel grappig, je kan vanaf een auto, brommer, boot de parachute open laten klappen, maar als je van een hoge toren springt niet.
     
  20. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    1 woord voor dit spel. Slecht. Echt belachelijk dat ze zoiets durven uit te brengen.
     

Deel Deze Pagina