Wat is dit saai, vooral het schieten en de tijd verneuken dit spel. Waarom stoppen ze nou weer auto-aim in dit spel? Echt zonde!
hij zegt toch dat hij het koopt voor de cinematics. als je toch alleen maar de filmpjes kijkt dan kan dan toch beter gewoon een film kopen? in elke consolegame zit wel auto-aim hoor, anders zou het echt niet te doen zijn.
Appels met peren vergelijken anyone ? :{ Joh we praten hier over games en niet over dvd's. En van Dead Rising is nou niet een film van verschenen he slimpie.
Ja maar dit is echt triest! Je hoeft alleen maar de rechter trigger in te houden! Ik gebruik de rechter stick niet eens ... Dit spel is te slecht voor woorden... er is gewoon geen uitdaging.
ik vind het jammer dat het zo snel moet, elke x als ik bezig ben en ik loop ergens anders naartoe: 'mission failed' ...vind het een beetje irritant, maargoed verder wel een leuke game.
Ik dacht echt dat je heel veel vrijheid had, erg jammer. En steeds van die missies waarbij je een race tegen de tijd moet houden vind ik ook niks. waarschijnlijk is dit gewoon niet mijn game .
Wat een stom spel is dit! Kwam voor een auto terecht, duwt die auto mij naar voren... Hoe onrealistisch kun je een spel maken. Graphics (op de omgeving na) vielen mij ook zwaar tegen. Nee sorry, vond dit echt het meest slechte wat ik tot nu toe op de 360 heb gezien.
zoeken julie alemaal naar graphix die nog niet bestaan ofzo ... dit spel ziet er hardstikke goed uit alleen de realisme is niet op topniveau maar dat was waarschijnlijk de bedoeling
Jongens!!!!! Jullie moeten niet zo negatief doen over deze game! De Graphics zijn WEL extreem goed! (omgeving) En de vrijheid is extreem!! Maar jullie verwachten dat een demo alles heeft wat er ook in de officiele game zit! Maar dat kan immers niet. De echte game bevat 300 missies die je kunt halen waneer jij dat wilt! Ook hoor ik van heeeeel veel mensen dat ze de game niet gaan kopen omdat ze alles wat er in de filmpjes te zien was niet in de demo zat! En dan heb ik het over de Grapling Hook. Maar ik moet zeggen dat dit de eerste game is die ik leuker vind dan GTA SA!! STASKO
Jonge jij moet niet al te enthousiast gaan doen Maar leuker dan GTA ? Bij GTA is de speelplezier 10x zoveel en 10x zo leuker. Maar goed ieder zijn mening he, vind het sowieso krom om deze game te gaan vergelijken met GTA: SA
Tja de games zijn heeel verschillend maar als ik moet vergelijken dan kies ik voor Just Cause,,, En waarom is SA meer fun? In deze game zitten zoveel toffe moves en stunts die je tijdens het spelen kunt uitvoeren. En de wereld is giga! HEt enigste nadeel van deze game zijn de bugs! Die niet echt irri zijn maar wel te veel opvallen!
stasko ik ben het helemaal met je eens behalve het gedeelte van gta sa is minder leuk maar dit is echt wel een heel groot en mooi spel denk dat dit hem gaat worden inplaats van saints row
Wel grappig, je kan vanaf een auto, brommer, boot de parachute open laten klappen, maar als je van een hoge toren springt niet.